حیدری از تحویل ۴۷۲ واحد باقیمانده مسکن مهر شهرستان پارس آباد مغان تا پایان مرداد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل، در جلسه هماهنگی پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی پارس آباد گفت: از مجموع ۲۳۰۰ واحد مسکن مهر شهرستان پارس آباد، تمامی عملیات اجرایی شامل محوطه سازی، آماده سازی، نصب شیرآلات و آسانسور ۴۷۲ واحد باقیمانده در مدت سه ماه آینده تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

او در ادامه از برنامه ریزی برای تکمیل ۱۰ کیلومتر از پروژه جاده چهارخطه پارس آباد – سربند تا پایان امسال خبر داد و گفت: پروژه احداث باند دوم پارس آباد - سه راهی سربند به طول ۲۰ کیلومتر است که هرکیلومتر این پروژه نزدیک ۵۰ تا ۶۰ میلیارد ریال هزینه دارد.

حیدری بیان کرد: در صورت تامین منابع مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات استانی و ملی ۱۰ کیلومتر آن امسال به اتمام می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره تاخیر در تکمیل این پروژه گفت: وجود تاسیسات معارض شامل فیبر نوری، گاز، برق و آب متاسفانه جلوی پیشرفت پروژه را گرفته است.

عدالت حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد هم در این جلسه بر تکمیل پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان تاکیدکرد و گفت: پروژه چهار خطه پارس آباد – سربند جزو اولویت اول شهرستان و اصلی‌ترین مطالبه مردم منطقه تکمیل این پروژه است.

او بیان کرد: هماهنگی‌های لازم با ادارات مربوطه جهت انتقال تاسیسات معارض در محور پارس آباد – سربند انجام گرفته و در خصوص تامین منابع مالی پروژه چهارخطه پارس آباد به سه راهی سربند از محل اعتبارات شهرستانی صد درصد حمایت مالی خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.