مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در قالب فاز نخست طرح ملی مسکن، چهار هزار واحد در استان اردبیل احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص اجرای طرح ملی مسکن در استان اردبیل گفت: یکی از طرح‌های شاخص دولت در خصوص تأمین مسکن نیازمندان و خانه اولی‌ها اجرای طرح ملی مسکن بوده و این پروژه در استان اردبیل نیز با جدیت اجرایی خواهد شد.

او افزود: در فاز نخست این طرح چهار هزار واحد سهم استان اردبیل خواهد بود که بدین منظور متقاضیان در دو مرحله از تسهیلات مورد نیاز برخوردار خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر هزار واحد مسکونی در استان اردبیل در دست احداث بوده و اعطای تسهیلات به این پروژه‌ها در وهله اول شامل افرادی خواهد شد که دارای زمین از خود هستند.

حیدری در ادامه گفت: فراخوان و دعوت به مشارکت برای شرکت‌های پیمانکار و سازندگان واحدهای مسکونی در قالب طرح ملی مسکن اعلام گردیده ولی تاکنون استقبال مناسبی از سوی سازندگان برای مشارکت در این طرح انجام نپذیرفته است.

او افزود: در این راستا با ستاد اجرای فرمان امام راحل وارد مذاکره شدیم و پیرو آن تعهداتی در خصوص احداث هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای اردبیل و پارس آباد داده شد که به زودی آگهی‌های آن نیز منتشر خواهد شد تا متقاضیان برای ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص تفاوت اجرای طرح ملی مسکن با طرح مسکن مهر نیز گفت: این طرح با مسکن مهر تفاوتچندانی ندارد و تفاوت مربوط به میزان آورده بیشتر متقاضی در قالب طرح ملی مسکن است که در مقابل تلاش خواهد شد با ارتقای کیفی ساخت مسکن، رضایت مردم اخذ شود.

انتهای پیام/ع

احداث هزار واحد مسکونی در استان اردبیل

 

 

برچسب ها: مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.