امام (ره) منطق مقاومت را به جامعه بین الملل صادر کرد

امام جمعه آسمینون با اشاره به تحولات امام خمینی( ره) در عرصه های مختلف گفت: منطق مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم ظالمان و قلدری ابرقدرت ها از تحولات امام ( ره) در جامعه بین الملل بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا احمدی نیک، امام جمعه آسمینون(نودژ) گفت: یکی از مولفه‌های مجلس انقلابی و رمز موفقیت آن، توجه جدی به معیشت طبقات ضعیف جامعه و پرداختن به مسائل کلان و پرهیز از حواشی و اختلافات است.

او افزود: یکی از لوازم داشتن ایرانی قوی، داشتن مجلسی قوی است و امروز با این مجلس قوی و هیئت رییسه قوی که انتخاب شده، امید به این مجلس بیشتر شده است.

حجت الاسلام احمدی نیک انتخاب قالیباف را به ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک عرض کرد و گفت: امروزه در این برهه یکی از اولویت‌های مهم مجلس یازدهم، مسئله اصلاح اقتصاد است و این امر محقق نمی‌شود؛ مگر با اصلاح خطوط اصلی اقتصاد ملی، آن هم براساس سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که اهم آن، شامل اشتعال، تقویت ارزش پول ملی، تولید، کنترل و مهار تورم  است. 

او با تسلیت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بیان داشت: یکی از ابعاد و زوایای بسیار مهم زندگی و شخصیت حضرت امام خمینی (ره) که امسال و در سالروز ارتحال آن پیر سفر کرده مورد تاکید مقام معظم رهبری (حفظه الله) بود تحول گرایی و تحول خواهی امام (ره) بود.

او با بیان اینکه امام، امام تحول بود، تحولی که در زمینه‌های مختلف در عصر حاضر چه در جامعه ما  و چه در جامعه بین الملل ایجاد کردند، قابل تقدیر است، بیان کرد: آن تحولی را که امام ( ره) در جامعه بین الملل ایجاد کردند، صدور تفکر و منطق امام (ره) و انقلاب به دنیاست و آن منطق هم منطق مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم ظالمان و قلدری ابرقدرت ها است .

 او  با اشاره به تحریم‌های ظالمانه و عربده‌های آمریکا افزود: از نمونه امروزی صدور تفکر و منطق امام (ره)، می‌توان به  رسیدن پنج نفتکش ایرانی به دریای کارائیب و آمریکای لاتین با پرچم ایران اسلامی اشاره کرد. 

انتهای پیام /م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار