ارسال نفتکش های ایرانی از زوال آمریکا حکایت دارد

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب با اشاره به ارسال ۵ نفتکش ایرانی به کشور ونزوئلا گفت: این اقدام افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران و نشان از زوال و نابودی آمریکا دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،ررر حجت الاسلام گروهی، امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: تاریخ را که ورق می زنیم می بینیم حضرات معصومین علیهم السلام و نواب آن ها نقش اساسی برای تامین دنیای و آخرت مردم داشتند.

او افزود: امامت سر حلقه دین و دین داری، عامل نظم و اتحاد مسلمانان و موجب آبادی و اصلاح دنیای مسلمانان و سرافرازی است. 

حجت الاسلام گروهی با بیان اینکه دین اولش تسلیم و نهایتش اخلاص است، تصریح کرد: کسی که با ولایت زاویه دارد و تسلیم ولی خدا نیست، دین دار نیست.

او  بیان کرد: هر جامعه ای که به ولایت و امامت روی آورد، عزتمند شد و  هر جامعه ای که به ولایت پشت کند، دچار ذلت و تاریکی می شود. 

 امام جمعه شهرستان رودبار جنوب از ویژگی های نماینده تراز انقلاب را رابطه مداوم با محرومان عنوان کرد و بیان داشت: این نماینده باید درد را بشناسد و نظارت جدی بر عملکرد دولت داشته باشد. 

او  افزود: به لطف خدا، مجلس جدید مجلس انقلابی و رییس آن محمد باقر قالیباف، فردی انقلابی است. 

 حجت الاسلام گروهی بیان داشت: نماینده باید دلسوز باشد و اگر  نمایند دلسوز مردم، کشور و رهبری شد، حاضر است برای کشور خود جان را نیز فدا کند.

او تصریح کرد: ارسال ۵ ‌نفتکش ایرانی  به کشور ونزوئلا و منطقه آمریکای لاتین که حیات خلوت آمریکا بود، از موضع قدرت انجام گرفت و  این اقدام، باعث افتخار جمهوری اسلامی ایران است و حکایت از زوال و نابودی آمریکا دارد. 

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب افزود: اساس آمریکا بر آدم کشی، جرم و جنایت بنا شده است و این کشور در جنگ‌ جهانی اول و دوم حدود ۱۰۰ میلیون انسان بی گناه  را کشت. 

 او با بیان اینکه امروز در آمریکا شاهد مشکلات داخلی و خارجی، اختصاص بیشترین میزان مبتلایان به ویروس کرونا و اعتراضات در ۱۴۰ شهر و پایتخت این کشوربه خاطر ظلم و نژاد پرستی هستیم، بیان کرد: همه این ها نشانه ی افول و زوال آمریکا و تمدن غرب است. 

 انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار