فعالیت‌های هنری خود را در فضای مجازی پیگیری کنید

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین گفت : تا قطع کامل زنجیره ویروس کرونا با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی هنرمندان فعالیت‌های هنری خود را در فضای مجازی پیگیری می‌نمایند .

فعالیت‌های هنری خود را در فضای مجازی پیگیریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ملکیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین گفت : بیماری کرونا بحرانی است که بزودی با کمک خداوند و همت مردم برطرف می‌گردد، لذا تا قطع کامل زنجیره آن البته با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی هنرمندان فعالیت‌های هنری خود را در فضای مجازی پیگیری می‌نمایند که پس از پایان آن و شروع فعالیت‌های مجدد اجتماعی انجمن‌ها به برنامه‌های فرهنگی هنری متنوع که شاخص‌های سالیانه شهرستان نیز می‌باشد خواهند پرداخت.

او گفت : در این مدت فعالیت‌های فرهنگی هنری در قالب جمعی بسیار محدود گردیده و هنرمندان ما بصورت انفرادی یا گروهی در فضای مجازی بیشتر فعالیت‌های هنری خود را به نمایش می‌گذارند، اکنون مایه خرسندی است که بتوانیم فعالیت‌های فرهنگی، هنری خود را همچون سال‌های قبل انجام دهیم.

او گفت : هر چند کرونا راه را برای فعالیت هنرمندان ما در عرصه‌های مختلف محدود نموده است، اما امیدواریم هر چه زودتر با شکست زنجیره انتقال این ویروس هنرمندان و علاقمندان فعالیت خود را آغاز نمایند.

او افزود : با پرداختن به امور فرهنگی هنری در مساجد جوانان و نوجوانان را هر چه بیشتر به فعالیت در مساجد تشویق نماییم، سعی کنیم در زمینه کلاس‌های آموزشی بیشتر فعالیت نموده و فرزندانمان را با فرهنگ و هنر اسلامی بیشتر آشنا نماییم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.