ماجرای لیست پرداخت‌های ارشاد اسلامی به انجمن‌ها و موسسات فرهنگی هنری چیست؟

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه بااشاره به لیست پرداخت‌های اخیر به انجمن‌ها و موسسات فرهنگی هنری گفت : به دلیل اجرای قراداد‌های کاری بین این اداره کل و موسسات و انجمن‌های فرهنگی هنری از فروردین ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹ بوده است.

ماجرای لیست پرداخت‌های ارشاد اسلامی به انجمن‌ها و موسسات فرهنگی هنری چیست؟به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهرام فاضلی‌زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت : فصل پنجم اعتبارات فعالیت‌های فرهنگی هنری با عنوان «کمک بلاعوض» کد می‌شود، اما در حقیقت کمک نیست و حق‌الزحمه موسسات و انجمن‌های فرهنگی هنری استان برای اجرای قرارداد‌های منعقد شده است.

او گفت : قانونگذار موسسات و ادارات دولتی را برای برگزاری جشنواره، همایش و برنامه‌های از این دست منع کرده است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم با عقد قرارداد با موسسات فرهنگی هنری علاوه بر رونق بخشیدن به این موسسات، برنامه‌ها و همایش‌های متنوعی را در استان کرمانشاه برگزار می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص پرداخت کمک به اصحاب فرهنگ و هنر که از شیوع ویروس کرونا ضرر کرده‌اند گفت: در سه ماه اخیر که این بیماری معیشت برخی از افراد را تحت تاثیر قرار داد کمک‌های جزیی را برای آن‌ها در نظر گرفتیم.

فاضلی‌زاد ادامه داد: این دست از افراد در ابتدا درخواست خود را ثبت می‌کنند و این درخواست‌ها به حوزه تخصصی مربوطه ارجاع داده می‌شود تا در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

او انتشار لیست پرداختی به اصحاب فرهنگ و هنر را در راستای شفافیت دانست و گفت: در روز‌های آینده معاونت توسعه اداره ارشاد لیست کمک به اصحاب فرهنگ و هنر را با جزییات بیشتری منتشر می‌کند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.