مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : جوانان انقلابی، خلاق و نوآور امروز در سنگر‌های علم و دانش، حضوری فعال و اثرگذار دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : توسعه و پیشرفت جوامع در گرو توسعه فرهنگ است، فرهنگی که تمام شئونات زندگی را در برمی گیرد.

او تلاش، پشتکار، ابتکار و ایده پردازی این جوانان را نشأت گرفته از تربیت دینی مبتنی بر فرهنگ خودباوری و خودکفایی برشمرد و گفت : امروز ایران اسلامی باید برای حرکت در مسیر تمدن سازی و گفتمان فرهنگی بتواند جایگاه خود را در قله‌های رفیع علم و فناوری تثبیت کرده و رو به جلو حرکت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، تولید محصولات باکیفیت فناور ساخت داخل را علاوه بر تقویت روحیه خودباوری، حرکتی اثرگذار گذار در نهادینه کردن فرهنگ کار و کار آفرینی دانست و افزود: جوانان انقلابی، خلاق و نوآوری که امروز در سنگر‌های علم و دانش، حضوری فعال و اثرگذار دارند به مثابه افسران و مجاهدانی هستند که برای عزت آفرینی، اقتدار و عظمت ایران اسلامی گام بر می‌دارند.

او خودکفایی کشور را موجب اقتدار منطقه‌ای و بین المللی ایران و بی اثرکردن تحریم‌های ظالمانه خواند و ادامه داد: جوانان این نسل از انقلاب میراث دار فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی هستند که متکی بر توانمندی‌های داخلی، مقاومت، صلابت و اقتدار است و به خوبی از عهده این رسالت خطیر برآمده اند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.