برگزاری دوره‌های راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری دوره‌های راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی به صورت آنلاین در منطقه، خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،قدرت اله طمیمیان معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند امروز با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و آسیب دیدن بسیاری از مشاغل و کسب و کار‌ها در اثر پیامد‌های این بیماری، برگزاری دوره‌های کارآفرینی و استارت آپی به صورت آنلاین را گامی در راستای حمایت از مشاغل کوچک دانست و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود که بیماری کووید ۱۹ در اکثر نقاط جهان ایجاد کرده، آموزش‌های لازم برای راه اندازی کسب و کار‌های نوین می‌تواند نقش موثری در اقتصاد خانواده‌ها داشته باشد.

او افزود: در همین راستا مرکز نوآوری اروند تک با حمایت و همکاری معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، اقدام به برگزاری وبینار آموزش راه اندازی کسب و کار به صورت رایگان نموده است.

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص نحوه برگزاری این دوره‌ها که توسط متخصصین به نام و فعالان مرتبط با هر برنامه تدریس می‌شود، گفت: این وبینار‌ها در ابتدا به صورت عمومی به منظور انگیزش، ایده پردازی و آشنایی علاقه‌مندان با مشاغل نوپا (استارتاپ) در یک برنامه سه هفته‌ای شروع خواهد شد و سپس علاقه‌مندان را به حوزه‌های تخصصی و علاقه فردی خود سوق می‌دهد.

لازم به ذکر است که این وبینار‌ها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در روز‌های فرد طی سه هفته تدریس می‌شود و در انتها گواهی حضور در وبینار از طرف مرکز نوآوری اروند تک به شرکت کنندگان ارایه خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.