رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان خرمشهر؛

توزیع۷۰۰۰ پرس غذا گرم میان مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان خرمشهر گفت: قرار است تا آخر ماه رمضان امسال هفت هزار پرس غذای گرم میان مددجویان کمیته امداد خرمشهر توزیع شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،علی ناصر زاده رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان خرمشهر گفت: قرار است با همکاری خیران تا پایان ماه رمضان امسال، ۷ هزار پرس غذای گرم برای وعده افطار میان مددجویان کمیته امداد خرمشهر توزیع شود.

او افزود: این اقدام از آخر این هفته آغاز و پخت و توزیع در سه آشپزخانه انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان خرمشهر همچنین از توزیع سبد کالا در قالب کمک‌های مؤمنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: در ۱۰ روز نخست ماه رمضان حدود ۵۰۰ سبد کالایی در قالب کمک‌های مؤمنانه میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خرمشهر توزیع شده است که این روند تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

ناصر زاده در بخش دیگری از سخنانش به توزیع بسته‌های حمایت معیشتی سازمان منطقه آزاد اروند میان مددجویان متضرر از کرونا، اشاره کرد و گفت: کمک‌های حمایتی سازمان منطقه آزاد اروند نیز در قالب طرح کمک‌های مؤمنانه به ارزش ریالی ۵ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال جذب که بر اساس تقاضا و شناسایی به حساب سرپرست خانوار دارای شرایط واریز شد.

او در ادامه گفت: بنیاد مستضعفان نیز ۳۵۰ میلیون ریال را به حساب ۸۴ سرپرست خانوار که کسب و کار آنها از کرونا آسیب‌دیده است، واریز کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.