فولادی‌ها برای میزبانی از استقلال، قاطع هستند

با توجه به شرایط خاصی که در اهواز حاکم است، گمانه زنی‌هایی برای لغو میزبانی فولاد خوزستان وجود دارد.

فولادی‌ها برای میزبانی از استقلال، کاملا قاطع هستندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، وضعیت جوی و همین طور شرایط قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا در اهواز، میزبانی فولاد خوزستان از استقلال تهران در ورزشگاه فولاد آرنا را با گمانه زنی‌هایی مواجه کرده است.

شنیده می‌شود برخی معتقدند برگزاری بازی در این شرایط ممکن است برای دو تیم، مخاطره آمیز باشد؛ اما فولادی‌ها با اطمینان از میزبانی خود دفاع می‌کنند و معتقدند می‌توانند تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری بازی در اهواز را فراهم کنند.

محمد علوی، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، میزبانی را حق این تیم دانست و گفت: حق ما است که در اهواز با استقلال بازی کنیم. تمام نکات بهداشتی را رعایت کرده و خواهیم کرد. ما می‌توانیم در شهر خودمان، بهترین امکانات را برای خود و تیم حریف، فراهم کنیم. به جرات می‌گویم ما تمام پروتکل‌های بهداشتی را در استادیوم فولاد آرنا، رعایت کردیم.

او در خصوص شرایط این تیم بیان کرد: شرایط بسیار خوبی داریم. تا به حال سه مرتبه، تست کرونا انجام داده ایم. در حال حاضر، تست تمامی اعضا، منفی است. تمام پروتکل‌های بهداشتی را هم رعایت می‌کنیم.

علوی گفت: در هتل و محل اسکان، دستورالعمل‌های بهداشتی را کاملا رعایت می‌کنیم. هر یک از اعضای تیم، یک اتاق مجزا دارند. ۲ اتوبوس شخصی و دربست در اختیار داریم که هر بازیکن بتواند به تنهایی روی یک صندلی بنشیند. ما سعی کرده ایم همه‌ی ضوابط بهداشتی را رعایت کنیم و منتظر هستیم ببینیم در آینده چه خواهد شد.

وی ادامه داد: ۱۰۰ میلیون تومان، تنها برای سه تست کرونا صرف کرده ایم. هزینه اتوبوس، زمین تمرین و دیگر مسائل، تا الان برای فولاد، حدودا دویست میلیون تومان، هزینه داشته است. هزینه‌ی هتل نیز، ۵۰۰ میلیون تومان است که واقعا هر تیمی، توانایی پرداخت این هزینه‌ها را ندارد. اولویت ما، سلامتی جامعه است که شامل بازیکنان، کادر فنی، خانواده‌های بازیکنان و مردم می‌شود؛ اولویت بعدی ما فوتبال است.

او تصریح کرد: این اظهارات که تیم لیگ برتری باید این هزینه‌ها را به عنوان یک تیم حرفه‌ای بپذیرد، کاملا منطقی است و من هم قبول  و هم گله هم دارم. نهاد‌های مربوط ما را به یک مرجع برای انجام تست معرفی کنند؛ تا بتوانیم یک بار، یک تست دقیق انجام دهیم. بار‌ها تست انجام دادیم، اما نمی‌دانیم از ما قبول خواهند کرد یا خیر. اگر به ما یک آزمایشگاه مطمئن معرفی کنند، هزینه را هم خودمان پرداخت می‌کنیم. واقعا‌ نمی‌دانیم کدام پاسخ تست، صحیح است. انتظار داریم یک مرجع مطمئن را به ما معرفی کنند.

سرپرست فولاد در ادامه گفت: ناظر‌ها گاهی سر تمرین‌ها حاضر می‌شوند، اما این مسئله به موضوع تست دقیق، ارتباطی ندارد. حق فولاد است که در اهواز با استقلال بازی کند. تمام نکات بهداشتی را رعایت کرده و خواهیم کرد. ما می‌توانیم در شهر خودمان، بهترین امکانات را برای خود و تیم حریف، فراهم کنیم. به جرات می‌گویم ما تمام پروتکل‌های بهداشتی را در استادیوم فولاد آرنا، رعایت کرده ایم.

محمد علوی در پایان اظهار کرد: در دوره‌ی ما، برانکو بهترین بازیکنانی را که واقعا استحقاق داشتند، انتخاب می‌کرد. زمان او، بازیکنان بزرگی حضور داشتند و همه سعی می‌کردیم به تیم ملی برسیم. برای شخصی که بخواهد کارنامه‌ی برانکو را زیر سوال ببرد، متاسفم. کارنامه‌ی درخشان برانکو، کاملا مشخص است. زمان کی روش هم نتایج بسیار خوبی گرفتیم. هر ۲ مربی دستاورد بزرگی در فوتبال ما داشتند.


بیشتر بخوانید :هزینه‌های سنگین عمل به پروتکل ابلاغی صدای فولادی‌ها را هم درآورد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار