سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، درباره‌ هزینه‌های سنگین عمل به پروتکل ابلاغی صحبت کرد.

هزینه‌های سنگین عمل به پروتکل ابلاغی صدای فولادمردان را هم درآوردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، پروتکل ابلاغی به تیم‌های فوتبال برای آغاز تمرینات، نیازمند صرف هزینه‌های سنگینی است. این هزینه‌ها در توان اکثر تیم‌ها، خصوصا تیم‌های دسته یک نیست و آن‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.

در این بین، به نظر می‌رسید تامین هزینه‌ها، تنها برای چند تیم لیگ برتری که از حمایت کارخانه‌های صنعتی و بخش خصوصی برخوردارند راحت باشد، اما مدیرعامل فولاد خوزستان هم از سنگینی هزینه‌های تحمیلی به تیم‌ها، برای رعایت پروتکل ابلاغی گفت و البته این هزینه‌ها را برای حفظ سلامتی بازیکنان و مردم اجتناب ناپذیر دانست.

سعید آذری گفت: فولاد هم نمی‌تواند تمام هزینه‌ها را تامین کند! به دنبال یک الحاقیه بودجه بودیم، که با دردسر مواجه شدیم. تا امروز هم تنها با حمایت‌های کارخانه توانستیم کار را پیش ببریم. باید هزینه‌ای که در حال حاضر داریم را از بودجه‌ی سال آینده وام بگیریم. شاید در خانه‌ کدخدا گردو بسیار باشد، اما هر گردویی، حساب و کتاب دارد. نمی‌توانیم با افراط، خرج کنیم. مجبور هستیم، در صورت موافقت وام بگیریم.

به نظر می‌رسد، نهاد‌های مسئول باید برای تقلیل هزینه‌ها برنامه ریزی و تیم‌ها را برای رعایت هرچه بهتر پروتکل‌های بهداشتی یاری کنند.


بیشتر بخوانید :آذری: متولی اصلی فوتبال، خود را کنار کشیده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار