نوروزی: کارگزار جدید استقلال کاملاً به قراردادی که بسته پایبند است

معاونت اقتصادی باشگاه استقلال گفت: کارگزار جدید آبی پوشان به قراردادی که بسته کاملا پایبند است و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت اقتصادی این باشگاه اظهار داشت: از روز اول ما در خدمت باشگاه استقلال بودیم و پس از انتخاب سعادتمند قرار شد به او در این راه کمک کنیم.

او گفت: زمانی که ما به باشگاه استقلال آمدیم این باشگاه مشکلات اقتصادی زیادی داشت. باید باشگاه هر چه سریع‌تر مطالبات بازیکنان را پرداخت می‌کرد. خدا را شکر با درایت مدیران باشگاه استقلال موفق شدیم تا منابع مالی را تامین کرده و بدهی‌های را پرداخت کنیم.


بیشتر بخوانید: مصدومیت دوباره جوان استقلال


معاون اقصادی باشگاه استقلال درباره اختلاف نظر این باشگاه با حامی مالی قبلی آبی پوشان گفت: درباره  حامی مالی قبلی باید معاونت حقوقی باشگاه پاسخ دهد. جلسات مربوط به آن پرونده‌ قبلاً برگزار شده و باشگاه استقلال در این مدت با کارگزار‌های زیادی جلسه برگزار کرده است. ما در این مدت بالغ بر ۳۰ جلسه با این دوستان انجام داده ایم و قرار شد که با شرکت کارگزار فولاد قرارداد ببندیم. این شرکت به خوبی تمام مواردی که مد نظر باشگاه استقلال بود را به خوبی انجام داد و در نهایت منجر شد که باشگاه استقلال با شرکت کارگزار قرارداد ببندد.

نوروزی درباره قرارداد باشگاه استقلال با کارگزار جدید عنوان کرد: قراردادی که باشگاه استقلال با این شرکت بسته یک قرارداد کاملی است که هیچ مشکلی وجود ندارد. حامی مالی جدید تعهد داده که به قرارداد پایبند باشد. مطمئن باشید برگزاری مسابقات لیگ برتر هیچ تاثیری در قرارداد ما با این کارگزار جدید نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید: نامجو مطلق: امیدوارم کرونا مشکل ساز نشود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار