رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: تبلیغات اسلامی بازوی محکمی در کنار عالمان دین است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز زمان آن نیست که زمان سپری شود، بدون آنکه منشأ اثر باشیم و باید تلاش کنیم تا نسل جدید را به درستی رهبری و هدایت کنیم و تبلیغات اسلامی بازوان محکمی در کنار عالمان دین برای تحقق این معناست.

حجت الاسلام والمسلمین قمی افزود: کار خود را در حوزه تبلیغات اسلامی بسیار جدی گرفته‌ایم و وظیفه طلبگی و شرعی خود می‌دانیم که خدمت صادقانه به مردم داشته باشیم و این موضوع را حق مردم مؤمن ولایت‌مدار ایران اسلامی می‌دانیم.

او اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی رسالت سنگینی را بر عهده تبلیغات اسلامی گذاشته‌اند و ان‌شاءالله با حمایت‌های نمایندگان رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان‌ها بتوانیم این رسالت‌ها را در هر استان به خوبی پیش ببریم.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین هم در این دیدار گفت: ایمان، تقوا و تسلیم عوامل موفقیت انسان در کار‌های جمعی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی افزود: در جامعه ایمانی ورود و موفقیت در کار‌های جمعی نیازمند ایمان، تقوا و تسلیم است و این دستورالعمل قرآنی در کنار ارتباط جدی با خداوند انسان را سربلند کرده و به موفقیت می‌رساند.

او اضافه کرد: هر کاری خدایی شود، ماندگاری و اثرگذاری پیدا می‌کند و هر کاری وصل به انسان شود و منیت‌ها به میان بیاید، ماندگاری و اثرگذاری پیدا نمی‌کند و حوزه تبلیغات اسلامی از جمله حوزه‌هایی است که بسیار نیازمند این معناست.

حجت الاسلام والمسلمین قمی برای تکریم و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به قزوین سفر کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.