معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور در قزوین گفت: طرح "امام محله" برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی با محور روحانیون اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت‌الاسلام میرمحمدیان معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور در نشست با مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ما به دنبال سنجش خروجی حضور مبلّغان در مناطق و همچنین تحقق مدل سازمان‌دهی محلی در حوزه تبلیغ با عنوان امام محله هستیم.

حجت‌الاسلام میرمحمدیان افزود: در این مدل، مسجد، محور محله و روحانی است و همه کار‌های موردنیاز محله در حوزه فرهنگی و دینی، امربه‌معروف و نهی از منکر، فعالیت‌های اجتماعی و حتی اقتصادی و هرگونه فعالیت دیگر از این طریق پوشش داده می‌شود.

او اضافه کرد: با تحقق این مدل و بعد از مدتی، به دلیل تثبیت نیروی انسانی و هزینه‌ها، محله مستغنی از کمک‌های مستقیم سازمان و خودکفا می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان افزود: بیش از ۴ هزار روحانی مستقر در مناطق مختلف کشور فعالیت دارند، اگر آموزش‌های موردنیاز، پشتیبانی سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و حاکمیتی در سبد روحانیون مستقر قرار گیرد، این سبد قابل‌اعتنا می‌شود و مرجعیت پیدا می‌کند و پس از غنی شدن آن، در نقاط موردنیاز دیگر حضور خواهیم یافت.

حجت‌الاسلام میرمحمدیان افزود: سازمان تبلیغات اسلامی بیش از ۸۰ درصد از کار خود را به تبلیغ چهره به چهره اختصاص داده است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار