کارشناس هواشناسی استان کردستان گفت:ازامروز شنبه تا صبح فردا یکشنبه دمای هوا در سطح استان کردستان ۲ تا ۴ درجه‌ای کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خسرو سیف پناهی شعبانی گفت:با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی هواشناسی،برای امروز شنبه تا روز چهارشنبه با نزدیک شدن موج تراز میانی جو به نیمه غربی کشور، شاهد افزایش پوشش ابر و وزش باد قابل ملاحظه در بعدازظهر‌ها خواهیم بود.

او افزود:البته طی این مدت امکان رگبار‌های پراکنده و نقطه‌ای باران همراه با رعدوبرق در نواحی شرقی استان (شهرستان‌های بیجار و قروه) وجود دارد؛ که از نظر مقدار قابل توجه نمی‌باشد.

کارشناس هواشناسی استان کردستان بیان کرد: بعلت تشکیل گردوخاک بر روی عراق و انتقال بخشی از آن به نیمه غربی کشور، همچنین شکل گیری محلی آن، از امروز شنبه تا روز چهارشنبه (بخصوص روز سه شنبه) کیفیت هوا و دید افقی در سطح استان تا حدودی کاهش خواهد یافت.

سیف پناهی شعبانی گفت:از لحاظ دمایی نیز امروز شنبه تا صبح فردا یکشنبه شاهد کاهش ۲ تا ۴ درجه‌ای دما، در سطح استان خواهیم بود؛ روز دوشنبه دما تغییری نخواهد داشت؛ ولی مجددا از روز سه شنبه تا روز جمعه، بتدریج افزایش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما پیش بینی می‌گردد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.