شواهد حاکی از آن است که شرکت سونی در نظر دارد رویداد معرفی بازی‌های پلی استیشن نسل پنجم را در تاریخ سوم ژوئن برگذار کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت سونی قصد دارد کنفرانسی برای بازی‌های کنسول پلی استیشن نسل پنجم در تاریخ سوم ماه ژوئن برگزار کند. اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که سونی مراسم خود را در هفته آینده برگزار خواهد کرد، اما به دلیل نامشخص بودن شرایط، این تاریخ ممکن است به تاخیر بیفتد.

بر طبق گزارش‌های اخیر، شرکت سونی بر روی معرفی عناوین عرضه شده برای کنسول بازی Play Station 5 تمرکز دارد و تصمیمی به انتشار جزئیات درباره کنسول خود ندارد. گفته می‌شود مراسم پیش رو تنها برای معرفی بازی‌ها ترتیب دیده شده، اما در هفته‌های آینده کنفرانس‌های دیگری برای افشای اطلاعات و جزئیات کنسول‌ها برگزار خواهند شد. این تقریباً مشابه با مسیری است که شرکت مایکروسافت برای رونمایی از اطلاعات کنسول خود طی ماه‌های گذشته پیش گرفت. در حال حاضر شرکت سونی جزئیاتی از لوگوی جدید خود، برخی مشخصات فنی و همچنین دسته کنترلر بازی را با طرفداران خود در میان گذاشته است.

کنفرانس بازی‌های پلی استیشن ۵ هفته آینده برگزار خواهد شد

مشخصات سخت افزاری کنسول PS5

مورد انتظارترین چیزی که شرکت سونی همواره از رونمایی آن خودداری می‌کند طراحی نهایی کنسول پلی استیشن ۵ است و به نظر نمی‌آید شرکت سونی تصمیمی برای رونمایی از آن در کنفرانس هفته آینده داشته باشد. گفتنی است که این کنسول بازی نسل جدید از وجود یک پردازنده هشت هسته‌ای AMD Zen 2 برخوردار است که فرکانسی مطابق با ۳.۵ گیگاهرتز را به خود اختصاص می‌دهد.

همچنین این دستگاه بازی به یک کارت گرافیک AMD با طراحی و معماری RDNA 2 مجهز شده که ۱۰.۲۸ ترافلاپس قدرت دارد. یکی از بهترین نکاتی که درباره کنسول پلی استیشن نسل پنجم صدق می‌کند وجود حافظه داخلی مجهز است که با گنجایش ۸۲۵ گیگابایت و سرعت ۵.۵ گیگابایت بر ثانیه از بهترین نمونه‌هایی است که می‌توان بر روی یک کنسول بازی قرار داشته باشد. شایان ذکر است که با رونمایی از فناوری Unreal 5 کنسول جدید سونی توانست بازی را با کیفیت 8K به نمایش درآورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار