فرمانده سپاه لرستان گفت: مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه از امروز چهارشنبه در نقاط مختلف این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده سپاه لرستان گفت: مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه از امروز چهارشنبه در نقاط مختلف این استان آغاز شد.

سردار مرتضی کشکولی عصر چهارشنبه در مراسم آغاز مرحله سوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه که در محوطه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان برگزار شد گفت: در این مرحله از رزمایش بیش از ۲۶هزار بسته کمک معیشتی توسط بسیج و سپاه استان توزیع خواهدشد.

او افزود: از آغاز این رزمایش تا کنون ۱۰۴ هزار خانواده پوشش داده شده که حدود ۲۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند.

فرمانده سپاه لرستان ادامه داد: در صورت جمع آوری این مبلغ توسط بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و آستان قدس رضوی بیش از ۱۶۵ هزار خانواده پوشش داده می شود.

کشکولی با بیان اینکه بخشی از آرامش پایدار امروز استان به دلیل همین کمک ها و فداکاری هااست اظهار داشت: این یک نعمت است که باید همواره شکرگذار آن باشیم چرا که رکن اصلی انقلاب ما مردمسالاری دینی با توجه به احسان و نیکوکاری است وبر همیمن اساس جمهوری اسلامی ظرفیت های مردمی را در این زمینه فعال کرد.

او ادامه داد: هر زمان که بحرانی پیش آمده مردم خالصانه با حضور حداکثری خود پای کار آمده اند و ضمن مایوس کردن دشمن بار را از روی دوش دولت و نظام برداشته اند و همین قدرت مردمی است که انقلاب را از کوران حوادث به راحتی عبور داده و می دهد.

گفتنی است که‌ در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در لرستان ۲۰ هزار بسته معیشتی و در مرحله دوم نیز بیش از ۳۵هزار بسته بین اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.