مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۶ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۶ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در آمل

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق کالا‌های سلامت محور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق کالا در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهم به قاچاق کالا را که با تاسیس یک شرکت اقدام به دپوی کالای قاچاق در حوزه لوالزم آرایشی و بهداشتی می‌کرد را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: با شناسایی انبار و محل دپوی قاچاق کالا، ماموران با هماهنگی قضائی و با حضور نمایندگان اداره بهداشت در بازدید از این انبار موفق شدند، بیش از ۳۳ هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را کشف کنند.

سرهنگ تقدیسی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، افزود: اموال مکشوفه توقیف و توسط کارشناسان اداره بهداشت در حال بررسی است.

دستگیری سوداگران مرگ مواد مخدر در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ضربتی مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان به اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر راین فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۱ عمده فروش و ۱۲ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ خادمی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان در مجموع ۱۹ کیلو و ۵۹۸ گرم انواع مخدر کشف شد.

انهدام باند سرقت سیم برق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع در این شهرستان، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و موفق به شناسایی یک باند ۵ نفره سرقت سیم برق در این شهرستان شدند.

سرهنگ داداش تبار گفت: در یک عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر و در بازرسی ازمخفیگاه آنان بیش از ۲۰۰ کیلو سیم برق کشف شد.

او افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کردند و پس ازتشکیل پرونده با صدور حکم مرجع قضائی روانه زندان شدند.

پلمپ ۱۴ واحد صنفی متخلف در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: به منظور اجرای طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان سوادکوه به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از ۴۵۰ واحدصنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ اکبری از پلمب ۱۴ واحدصنفی به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با تشکیل تیم‌های عملیاتی متشکل از پلیس آگاهی و یگان امداد، ماموران متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف خودروی سرقتی در این عملیات خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان نیز اقرار کرد.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و در خاتمه افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری عامل افیونی در نوشهر

سرهنگ قاسم ومحمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی این سوداگر مرگ شدند.

سرهنگ محمدی از دستگیری متهم در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از منزل متهم یک کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک به همراه آلات استعمال و دستگاه توزین مواد مخدر کشف شد.

کشف چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی به ۲ خودروی وانت نیسان حامل مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

او از کشف یک و نیم تن جوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودر‌ها خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را بالغ بر ۲۵ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی گفت: در این راستا ۲ نفر نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف احشام قاچاق در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در حین کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون ایسوزو حامل احشام مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۰ راس گاو فاقد هرگونه مجوز حمل و گواهی بهداشتی کشف کردند.

سرهنگ حسن زاده ارزش مجموع دام‌های قاچاق کشف شده از این خودرو را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۸۰۰ میلیون رالو عنوان کرد و گفت: راننده خودروی مذکور نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری قاچاقچی موادمخدر در چالوس

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، مأموران کلانتری ۱۳ مرزن آباد پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم در حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان با یک خودروی سواری دستگیر شد.

او از کشف ۶ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی این قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و خاط نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۵ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: به منظور تامین نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با سرقت در این شهرستان به اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران کلانتری ۱۱ با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری ۱۰ سارق اماکن خصوصی و اموال داخلی خودرو در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۵ فقره سرقت قطعات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.