مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که در یک ماه گذشته انجام شد ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۵۰ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ اسماعیل حسن زاده گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۶۹ فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل، اموال و قطعات خودرو  در این شهرستان اعتراف کردند.

او پلمپ ۱۰ واحدصنفی متخلف، توقیف ۹۲ وسیله نقلیه متخلف را ازدیگراقدامات این فرماندهی دراجرای این طرح برشمرد.

باند ۳ نفره سارقان باغات و مزارع کشاورزی در تنکابن متلاشی شد

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاه نظری گفت: در اقدامی عملیاتی متهمان در حین حمل و جابجایی اموال سرقتی با ۲ خودروی وانت دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغات و مزارع کشاورزی اعتراف کردند.

دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت شهرستان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری و مقابله با سرقت در این شهرستان به اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح که طی دو روز گذشته انجام شده ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۴ سارق منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی به عمل آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال منزل و ۳ دستگاه موتور سیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار