رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در تلاش برای پنهان کردن افزایش میزان خودکشی در میان نظامیان این رژیم، چند نظامی را اخراج و توبیخ کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صیهونیستی، به منظور سرپوش گذاشتن بر خودکشی یکی از نظامیان خود، یک افسر ارتش را از خدمت معلق و چهار نظامی دیگر را توبیخ کرد.

نقش داشتن این افراد در خودکشی این سرباز، که اخیرا به عنوان افسر مخبر پلیس وارد ارتش شد، دلیل اخراج و توبیخ آن‌ها اعلام شده است.

جروزالم پست گزارش داد تحقیقات مربوط به خودکشی این نظامی در ژانویه سال ۲۰۱۸ برای چندین ماه به طول انجامید و پس از آن رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی دستور داد تحقیقات کاملی در خصوص خودکشی این نظامی و روش‌های جذب نیرو‌های مخبر برای واحد تحقیقات پلیس نظامی صورت گیرد.

در سپتامبر گذشته تحقیقات کاملی در خصوص اعلام کیفرخواست علیه دو افسر سابق ارتش آغاز شد. در نتیجه این تحقیقات، دو افسر پلیس نظامی رژیم صهیونیستی به اتهام سهل انگاری در بررسی وضعیت روانی نیرو‌های تازه استخدام شده، در دادگاه نظامی محکوم شدند.

براساس آمار ارتش رژیم صهیونیستی، علت مرگ ۱۲ نیروی نظامی صهیونیست از جمله دو سرباز در سال ۲۰۱۹، خودکشی بوده است. از ۴۳ مورد مرگ سربازان صهیونیست در سال ۲۰۱۸، ۸ مورد آن مشکوک به خودکشی بوده است. همچنین از ۴۱ مورد مرگ و میر سربازان رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۶، ۱۵ مورد مشکوک به خودکشی اعلام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
نسلتون کثیفتون منقرض بشه امیدوارم
آخرین اخبار