۳۰۰۰ پرس غذای گرم در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرحمیل توزیع شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جمشیدخدرویسی رئیس کمیته امداد امام (ره) حمیل گفت : ۳۰۰۰ پرس غذای گرم با مشارکت خیرین نیکوکار در آشپزخانه اطعام مهدوی کمیته امداد طبخ ودر بین نیازمندان ومددجویان شهر حمیل و روستا‌های تابعه توزیع شد.

او گفت : در طرح اطعام مهدوی دفتر امام جمعه نیز در راستای کاهش مشکلات اقتصادی معیشتی نیازمندان ومددجویان کمیته امداد بوده است و با توزیع غذا در بین این عزیزان برای کمک به انان گام برداشت.

رئیس کمیته امداد حمیل ضمن اشاره به فعالیت آشپزخانه مهدوی در این شهر ادامه داد: از ابتدای آغاز طرح اطعام مهدوی تاکنون ۱۲ هزار و۳۰۰پرس غذای گرم پخت و با رعایت کامل اصول بهداشتی در بین نیازمندان و مستضعفین توزیع شده است.

خدرویسی افزود: کمیته امداد شهرحمیل و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت زکات فطریه مردم نوعدوست شهرحمیل و روستا‌های تابعه هستند.

طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان در گیلانغرب

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گیلانغرب گفت: در ماه مبارک رمضان و در دومین مرحله هیات رزمندگان اسلام؛ هیات محبان المهدی (عج) و گروه جهادی منتظران المهدی (عج) شهرستان گیلانغرب با همکاری کمیته امداد اقدام به طبخ و توزیع ۱۳۰۰ پرس غذای گرم بین ایتام؛ نیازمندان و مددجویان تحت پوشش امداد با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی اقدام‌کردند.

علی اصغر برق پور گفت: سنت نیکوی اطعام مساکین و نیازمندان سنت پسندیده‌ای که در ایام مبارک رمضان با همکاری خیرین انجام شده است.

او گفت: این اقدام تا پایان ماه مبارک رمضان به روش بیرون بر و با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب، ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد گیلانغرب گفت: این نهاد حمایتی آماده دریافت خیرات، نذورات، قربانی برای توزیع بین ایتام و نیازمندان خصوصا در ماه مبارک رمضان خواهد بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.