رئیس کمیته امداد ماهیدشت با اشاره به اجرای رزمایش "همدلی برای ایران همدل" از ابتدای ماه مبارک رمضان، گفت : امدادگران کمیته امداد ماهیدشت ضمن پیوستن به رزمایش همدلی بیش از ۲۲ میلیون تومان از حقوق خود را به رزمایش اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یوسف نوری، رئیس کمیته امداد ماهیدشت گفت : از ابتدای ماه مبارک رمضان با اجرای رزمایش " همدلی برای ایران همدل" خیران نیک اندیش بیش از ۳۵۰ میلیون تومان به این رزمایش کمک کردند.

او گفت : با این میزان کمک در آشپرخانه مهدوی این نهاد غذای گرم طبخ و یا سبد غذایی برای خانوار‌های محروم منطقه ماهیدشت تهیه و در میان خانوار‌های نیازمند توزیع شده است.

او به خدمات امدادگران این نهاد در رزمایش " همدلی" اشاره و افزود: امدادگران این نهاد همواره در کنار رساندن کمک‌های مردمی به دست نیازمندان، خود نیز یاری رسان نیازمندان بوده اند.

رئیس کمیته امداد ماهیدشت ادامه داد: امدادگران کمیته امداد ماهیدشت نیز با پیوستن به رزمایش" همدلی برای ایران همدل" بیش از ۲۲ میلیون تومان از حقوق فرودین ماه خود را به نیازمندان اختصاص دادند.

یوسف نوری گفت: این میزان کمک نیز به منظور اطعام مهدوی و خرید سبد‌های معیشتی برای نیازمندان هزینه شده است. هم اکنون ۲۱ امدادگر در کمیته امداد بخش ماهیدشت مشغول خدمت رسانی به نیازمندان هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.