جمع‌آوری فطریه و کفارات مردم توسط کمیته امداد و بهزیستی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : ۲ هزار و ۶۷ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در مساجد اقامه نماز شهر‌ها و روستاها، معابر، محلات برای جمع‌آوری فطریه و کفارات مردم دایر خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : این پایگاه‌ها پیش از نماز عید سعید فطر در مساجد اقامه نماز و پس از اقامه نماز دایر خواهد بود همچنین در سطح معابر، میادین و محلات تا ظهر عید به منظور دریافت زکات فطره شهروندانی که موفق به پرداخت نشده‌اند، مستقر است.

او گفت : چهار هزار و ۲۰۰ نیروی مردمی برای جمع آوری فطریه و کفارات با این نهاد همکاری می‌کنندکه همگی دارای کارت شناسایی شورای زکات استان هستند و تمام صندوق‌های جمع آوری فطریه و کفارات نیز ممهور به مهر شورای زکات استان است.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: در برخی از پایگاه‌های ثابت و سیار این نهاد به منظور عدم پرداخت وجوه نقد به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیماری کرونا، کارتخوان تعبیه شده است.

رخصی به درگاه‌ها و مسیر‌های پرداخت غیرحضوری فطریه و کفارات اشاره کرد و افزود: شماره گیری کد #۵*۸۸۷۷* و تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ از طریق تلفن‌های همراه و واریز وجه نقدی از طریق اپلیکشن‌های بله، بام، سکه، ایوا و سنا از راه‌های دیگر پرداخت غیرحضوری فطریه و کفارات است.

رخصی با بیان اینکه کمیته امداد از قبل لیستی از نیازمندان به منظور توزیع سریع زکات فطره و کفارات مردمی تهیه کرده است، ادامه داد: کار شمارش وجوه نقد با حضور نماینده سازمان‌ها و ادارات عضو شورای زکات بلافاصله بعد از اذان ظهر روز عید سعید فطر آغاز خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه ادامه داد: فطریه پرداختی مردمی با همکاری بانک‌های عامل در همان روز عید به حساب سرپرستان خانوار‌های نیازمند از پیش شناسایی شده واریز خواهد شد.

۱۸۰ پایگاه و صندوق بهزیستی برای جمع آوری زکات فطریه در استان کرمانشاه مستقر میشود

 فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی کرمانشاه از استقرار ۱۸۰ پایگاه و صندوق بهزیستی برای جمع آوری زکات فطریه در استان خبر داد و افزود: پایگاه‌های بهزیستی در ایام عید سعید فطر آماده دریافت نذورات، فطریه و زکات مردم نوع دوست استان است.

رضوان مدنی گفت: هم استانی‌ها می‌توانند علاوه بر پایگاه‌ها و صندوق‌های مستقر در مساجد و سطح شهر‌ها و همچنین ادارات بهزیستی در شهرستان‌ها نذورات خود را به منظور رعایت مسایل بهداشتی از طریق کد دستوری# ۱۴۰۰۰۰۷* ۴* ۷۳۳*یا شماره کارت ۱۶رقمی۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان واریز کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
اقا به کی دادن فطریه رو من تحت پوششم بمن که ندادن والا محتاج نون شبمونیم تروخدا پیگیری کنید اخه
آخرین اخبار