با بسته خبر‌های انتظامی امروز اول خرداد ۹۹، همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

بسته خبر‌های انتظامی:ازکشف تریاک در بار هندوانه تا دستگیری زوج سارق درکرمانبابسته خبر‌های انتظامی امروز ۱خرداد ۹۹همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان باشید.به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، بابسته خبر‌های انتظامی همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان باشید کشف ۴۱۰ کیلو مواد افیونی در عملیات پلیس رابر فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۱۰ کیلو و ۱۱۳ گرم تریاک و حشیش در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با بسته خبر‌های انتظامی همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان  باشید. 

کشف ۴۱۰ کیلو مواد افیونی در عملیات پلیس رابر

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۱۰ کیلو و ۱۱۳ گرم تریاک و حشیش در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رابر خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به تحویل متهم دستگیر شده به مراجع قضایی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند با انعکاس مسئولانه همه موارد در زمینه توزیع و حمل موادمخدر به پلیس، خادمان خود را در عرصه خطیر؛ اما بسیار اثربخش شناسایی و دستگیری سوداگرانی که گرفتاری قشر جوان را دستمایه سودجویی خود قرار داده اند، یاری کنند.

دستگیری ۸ سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت در انار

فرمانده انتظامی شهرستان انار از شناسایی و دستگیری ۸ سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت طی اردیبهشت ماه خبر داد.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد بیان داشت: این افراد به ۱۲ مورد سرقت اماکن خصوصی و منزل، اتومبیل، احشام و دیگر موارد اعتراف کردند که طرح‌های مبارزه با انواع سرقت‌ها با جدیت بیشتری ادامه خواهد یافت.

دستگیری و احضار ۶۶ متهم جرایم سایبری از ابتدای سال

سردار ناظری با اشاره به گرایش افراد جامعه خصوصا دانش آموزان در شرایط فعلی بیماری کرونا به فضای مجازی، بر نظارت بیشتر اولیاء و مدیریت زمان استفاده از فضای مجازی فرزندانشان تاکید کرد.

او با اشاره به دستگیری و احضار ۶۶ متهم جرایم سایبری در امسال گفت: انگیزه متهمان در وقوع جرایم سایبری، کسب منافع مالی، مسائل ضداخلاقی، انتقام جویی، تسویه حساب‌ها و رقابت‌های شغلی، سرگرمی، کنجکاوی و اثبات توانایی از سوی این افراد بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با اقداماتی که در سال جاری در زمینه کشف پیش دستانه از سوی کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی صورت گرفته است، هزار و ۴۰۷ تارنما که برابر قوانین جرایم رایانه‌ای، حاوی موارد مجرمانه بودند شناسایی و پس از سیر مراحل قضایی اجرای قانون شدند. 

زوج سارق با ۱۳ فقره سرقت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک زوج سارق در حین سرقت سیم‌های برق فشار قوی و کشف ۱۳ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ فداء با اشاره به معرفی سارقان به مراجع قضایی از شهروندان خواست: نسبت به سرقت کابل‌های برق شهری حساس بوده در صورت بروز خاموشی‌های ناگهانی موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

توقیف ۹۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کهنوج

سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه با اجرای ۷ طرح انضباط ترافیکی در این شهرستان ۹۰ وسیله نقلیه متخلف اعمال قانون و روانه پارکینگ‌ها شدند.

سرهنگ شاهپور بهرامی با اشاره به استمرار طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و ترافیکی به منظور پیشگیری از جرائم و همچنین کاهش سوانح رانندگی گفت: هدف پلیس، برقراری نظم و امنیت در همه زمینه‌ها است و  بدین منظور سایر نهاد‌ها و مردم نیز باید به خوبی ایفای نقش کنند.

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری باند سارقان مسلح غیر بومی در عملیات ویژه ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمدرضا ایران نژاد گفت: این سارقان پس از اطلاع شکایت‌های مردمی و به علت احتمال گرفتار شدن در دام پلیس به شهرستان‌های همجوار متواری می‌شدند که در نهایت پس از هماهنگی قضایی یکی از متهمان در استان هرمزگان دستگیر و ۲ نفر دیگر نیز از سوی این متهم  معرفی و پس از شناسایی دستگیر شدند.

کشف ۱۲۰ کیلوگرم تریاک از زیر بار هندوانه

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از کشف ۱۲۲ کیلوگرم تریاک از کامیون حامل بار هندوانه خبر داد.

سرهنگ ایران نژاد افزود:در بازرسی انجام گرفته از زیر بار هندوانه یک کامیون، ۱۲۲ کیلوگرم تریاک کشف و در ادامه یک دستگاه خودروی پراید که راه پاکن مواد بود، توقیف و  ۴ قاچاقچی دستگیر شدند.


انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار