رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: استعفای منزوی هنوز پذیرفته نشده اما امیدوارم او در استقلال بماند. 

خلیل زاده: امیدوارم منزوی از استقلال نرود/ قرارداد باشگاه با کارگزاری سابق فسخ خواهد شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در حاشیه جلسه این هيئت اظهار داشت: با توجه به آغاز مجدد رقابت های لیگ، نیاز بود چنین جلسه ای برگزار شود و درباره شرایط بازیکنان و راهکارهایی که بتوانیم تمرینات را هر چه زودتر و با رعايت پروتکل های بهداشتی آغاز کنیم بحث کردیم. 

خلیل زاده در واکنش به اظهارات منزوی درباره بدهی های پیشین باشگاه استقلال که مشمول جریمه دیرکرد می شود گفت: در این باره اطلاعی ندارم زیرا در تراز مالی سال گذشته چنین چیزی ندیدم که یعنی قید نشده بود. منزوی گفته بود بدهی ۹۰۰ میلیون تومانی، ۲ میلیارد و نیم شده، اما من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. در بحث تراز مالی چنین چیزی ندیدم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استعفای منزوی پذیرفته شده گفت: او استعفا داده اما هنوز پذیرفته نشده و وزارت ورزش باید درباره آن تصمیم گیری کند. چندی پیش هم معاون وزیر در این رابطه صحبت کرده بود.

او در واکنش به اقدام باشگاه استقلال در قطع همکاری با کارگزار قبلی و عقد قرارداد با حامی مالی جدید اظهار داشت: در اولین جلسه پس از عید، شخصا این موضوع را مطرح کردم که قرارداد با شرکت آریا برتر فسخ شود. می توانیم به صورت توافقی این قرارداد را فسخ کنیم و از این بابت مشکلی‌ نیست.

خلیل زاده در واکنش به این که گفته می شود در قرارداد استقلال با آریا برتر هیچ بند فسخی وجود ندارد گفت: این قرارداد داور دارد که می تواند آن را فسخ کند. از طرف دیگر طرفین می توانند به صورت توافقی قرارداد را فسخ کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در ادامه گفت: مشکلات باشگاه به تدریج در حال برطرف شدن است. در اولین مصاحبه ای که انجام‌ دادم گفتم به عنوان شخصی که به ويروس کرونا مبتلا شده، مخالف برگزاری بازی ها هستم اما با تصمیمی که اتخاذ شده، باید برای تمرینات و مسابقات پیش رو آماده شویم. سعادتمند در حال تلاش برای برطرف کردن مشکلات باشگاه است و باید از نظر اجرایی و مالی به او کمک کنیم تا امور به خوبی پیش برود و تیم در بازی های پیش رو نتیجه بگیرد.

او درباره مخالفت بازیکنان استقلال با انجام تست کرونا در بیمارستان گفت: طبیعتا بازیکنان باید تست کرونا را انجام دهند و بدون انجام این کار، نمی توان تمرینات را آغاز کرد. در تیم دو دستگی وجود ندارد، بلکه در هيئت مدیره اختلاف نظرهایی وجود دارد که آخرش هم همه چیز با خوبی و خوشی به پایان می رسد. چنین چیزی در تمام هيئت مدیره ها وجود دارد.

خلیل زاده افزود: دوست دارم منزوی در هيئت مديره بماند و این موضوع را به خودش هم گفتم. اعتقاد دارم که منزوی نیرو و آدم خوب و کار بلدی است. پیش از این که من سرپرست باشگاه شوم، او استعفا داده بود و تا امروز هم یک جوری او را نگه داشتیم. امیدوارم او از استقلال نرود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار