فرماندار خرم‌آباد گفت: در راستای تشدید نظارت‌های ستاد مقابله با کرونا ۱۰ نانوایی متخلف به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در هفته جاری پلمب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، جعفر طولابی افزود: از ابتدای هفته جاری با بازرسی ۴۰ واحد نانوایی، ۱۰ واحد پلمب شده و ۱۳ واحد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی با اشاره به بررسی توزیع اقلام اساسی در۱۲ فروشگاه زنجیره‌ای اظهار داشت: در این مدت ۱۹۹ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی صورت گرفته و ۳۷ واحد نیز با تشکیل پرونده تخلفاتی جریمه شدند.

فرماندار خرآباد تصریح کرد: تمامی کسب و کار‌ها ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و همچنین فاصله گذاری اجتماعی هستند.

طولابی با بیان اینکه شهرداری نسبت به جمع آوری و تعطیلی ضایعات فروشی‌ها و رفع سد معبر اقدام نماید ادامه داد: تمامی اماکن ورزشی، سفره خانه ها، اماکن تاریخی و فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل و واگذاری ویلا و خانه به مسافران توسط بنگاه‌های معاملاتی و اشخاص حقیقی ممنوع است.

وی گفت: کشتارگاه ها، قصابی ها، مرغ و ماهی فروشی ها، نانوایی‌ها و مراکز سوخت نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام و تیم‌های بازرسی متشکل ازاتاق اصناف، اماکن، نیروی انتظامی، دامپزشکی و شهرداری بر فعالیت صنف‌های مورد اشاره نظارت نمایند.

تا ۲۹ اردیبهشت ماه کل مبتلایان به کرونا در ایران ۱۲۲ هزارو ۴۹۲ نفر، بهبودیافتگان ۹۵ هزار و۶۶۱ نفر و کل فوتی‌ها ۷هزار و ۵۲ نفر بوده است.

انتهای پیام/د

برچسب ها: واحد صنفی ، پلمپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.