معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی بر تشکیل نظارت و کنترل سیر صعودی ابتلا به کرونا ویروس در سطح خراسان شمالی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ولی الله حیاتی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی  اظهار داشت: به دلیل حساسیت شرایط برای مشاغل پر ریسک در سطح استان یک مدیر تعریف کرده ایم که امور را پیگیری کند.

حیاتی در جمع روسای کمیته‌های ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: در حوزه ادارات به خصوص ادارات خدمات رسان باید نظارت‌ها تشدید یابد و همچنین در حوزه خدمات شهری کلیه پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها تا اطلاع ثانوی در سراسر استان تعطیل است.

او ادامه داد: با توجه به بازید‌های صورت گرفته در خصوص اتوبوس‌های درون شهری پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت می‌شود، اما باید در این حوزه نیز نظارت تشدید شود و همچنین دست فروشان نیز باید مدیریت شوند.

حیاتی تاکید کرد: در کارگاه‌های عمرانی نیز باید کارکنان به تجهیزات پزشکی بهداشتی مجهز شوند و همچنین خدمات انحصاری دفاتر بین دفاتر پیشخوان سرشکن شود تا از تجمع مردم جلوگیری شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: تعداد نمونه گیری‌ها در سطح استان افزایش یافته است و این باعث می‌شود که زودتر به وضعیت سفید برسیم چرا که مبتلا به بیماری شناسایی و قرنطینه می‌شوند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.