فرماندار قلعه گنج گفت: روابط عمومی‌ها باید گلایه‌ها ، کاستی‌ها و کمبود‌های مردم را به گوش مدیران برسانند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،آئین تجلیل از مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان قلعه گنج  امروز با حضور مهدی شهسواری فرماندار قلعه گنج و قاسم احمدی شهردار و مجید احمدی بخشدار و جمعی از مدیران و معاونان ادارات این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

مهدی شهسواری فرماندار قلعه گنج قبل در جمع مسئولین روابط عمومی ادارات این شهرستان با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید حلقه‌ی بین مردم و مدیران باشد گفت: روابط عمومی‌ها نفش مهمی در دستگاه‌های اداری دارند و حلقه‌ی بین مردم و مدیران هستند.یکی از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها ایجاد اعتمادسازی است برخی ادارات در حوزه‌ی اطلاع رسانی و روابط عمومی ضعیف هستند و نتوانستند اقناع سازی عمومی را انجام دهند

او افزود: وظیفه‌ی روابط عمومی پاسخگویی به مطالبات و مسائل و درخواست‌های مردمی است وقتی اداره‌ای به مردم و افکار عمومی پاسخگو نباشد بی اعتمادی در مردم به مدیر و مسئول این اداره بوجود می‌آید و بخش عمده‌ی از اشکالات در حوزه‌ی روابط عمومی مربوط به عملکرد و دیدگاه مدیران است مدیران باید توجه کنند خدمات دهی و عملکرد دستگاه‌ها بدون روابط عمومی ناقص است.

شهسواری ادامه داد: چرا ما باید در بسیاری از مسائلی که ضرورتی ندارند هزینه کنیم، اما برای روابط عمومی هزینه نمی‌کنیم.به هرحال در برخی ادارات به نوعی بی اعتمادی شکل گرفته است، اما همچنان مدیران می‌توانند اعتمادسازی را به دستگاه و ادارات برگردانند. روابط عمومی‌ها باید گلایه‌ها و کاستی‌ها و کمبود‌هایی مردم را به گوش مدیر برسانند.

او بیان داشت:فضای انتقادی را در بین مردم باز کنیم و با کوچکترین انتقاد آشفته نشویم و تند برخورد نکنیم. مدیران باید تمرین انتقادپذیری کنند و صعه‌ی صدرشان را در مواجهه با مسائل و انتقاد‌ها بالا ببریم من از همه‌ی مدیران می‌خواهم صعه‌ی صدر داشته و برخورد تند نداشته باشند اگر کسی به شما توهین کردند صعه‌ی صدر داشته باشید و سعی کنید خدمات و تلاش‌های خودتان را اطلاع رسانی کنید و مردم را از عملکرد خود آگاه سازید.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار