به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، مدیران فعال روابط عمومی شهرستان سیرجان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

ادای احترام مدیران روابط عمومی‌های سیرجان به شهدابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، مدیران روابط عمومی شهرستان سیرجان با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل به شهدای شهرستان سیرجان و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

میلاد عزت آبادی، مدیر روابط عمومی فرمانداری سیرجان در حاشیه این مراسم گفت: روابط عمومی را قلب تپنده و مغز متفکر هر سازمان می‌دانند چرا که ارتباطات دروازه اصلی تعامل با دنیای پیرامون است و مدیران روابط عمومی هستند که این دروازه را به روی مخاطبان می‌گشایند.

او در ادامه بیان کرد: روابط عمومی را نباید شغل دانست، همانطور که همه واقفیم، این کار با وجود تمام سختی ها، دغدغه‌ها و مسئولیت‌هایی که با خود دارد تنها عشق و علاقه درونی را می‌طلبد و کسی که وارد حوزه روابط عمومی می‌شود قبل از هر چیز باید عاشق این حرفه و علاقمند به ارتباط با مردم باشد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری سیرجان با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم به شهدا، مزار شهدا، خانواده شهدا و وصیت شهدا اهتمام بورزیم، افزود: اهتمام به شهدا وظیفه شرعی، عرفی و قانونی همه ما است. هر چه که داریم امنیت، پیشرفت، رفاه نسبی همه را مدیون خون شهدا هستیم کمترین وظیفه بر گردن ما این است که رهرو این شهدا باشیم و برای اینکه این میراث گرانبها را به نسل‌های بعد منتقل کنیم باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود و ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار