دبیر ستاد «جهاد علیه بیماری» در کرمانشاه گفت : این ستاد در راستایی حمایت از افراد کم بضاعت ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی شامل مواد غذایی، بهداشتی و کارت هدیه تهیه و توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فرهاد دوستی دبیر ستاد «جهاد علیه بیماری» در کرمانشاه گفت : با راه‌اندازی پویش «کنارتم همسایه» در راستایی حمایت از افراد کم بضاعت ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی شامل مواد غذایی، بهداشتی و کارت هدیه تهیه و توزیع شد.

او تامین هزینه این حرکت را از طریق خیرین مردمی و برخی نهاد‌های حمایتی اعلام کرد و گفت : این حرکت با تقسیم کرمانشاه به ۵۴ محله اقدام به شناسایی افراد کم‌بضاعت شد و از طریق همین افراد بعد از معرفی نیازمندان این مبالغ بین آن‌ها توزیع خواهد شود.

دبیر ستاد «جهاد علیه بیماری» در کرمانشاه گفت: مرحله دوم این پویش هستیم و در مرحله اول حدود ۵ هزار بسته توسط رابطین پویش و خیرین طرح تهیه و در بین مردم توزیع شده است.

او با اشاره به سایر اقدمات این ستاد، گفت: پس از اجرای پویش کنارتم همسایه پویش «نذر سلامتی» خواهیم داشت و در این پویش در ۲۰۰ نقطه شهر برای سلامتی عزیزان هموطن گوسفند قربانی و در روز عید فطر بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

او افزود: یکی دیگر از پویش‌های این حرکت «پویش علی یاوران» است که با همکاری بیش از ۴۰ هیأت مذهبی بسته‌های معیشتی بین افراد نیازمندان توزیع شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.