مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به عنایت ویژه مهندس فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان به ایتام و خانوار‌های نیازمند، گفت: این بنیاد همزمان با لیالی قدر بیش از دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به ایتام کرمانشاهی اهدا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : همزمان با لیالی قدر با عنایت ویژه مهندس فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان بیش از دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به حساب ایتام تحت حمایت واریز شده است.

او  با بیان اینکه چهار هزار و ۵۰۰ یتیم در استان از کمک این بنیاد بهره‌مند شدند، گفت : به هر یک از این ایتام مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اهدا شده است.

او افزود: همچنین بنیاد مستضعفان در ابتدای سال جاری در دو مرحله دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کرمانشاهی برای مقابله با بیماری کرونا ویروس کمک کرده است .

توزیع ۱۰۷ هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی در رزمایش بزرگ "همدلی برای ایران همدل

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در دو دهه ابتدایی ماه مبارک رمضان همزمان با آغاز رزمایش بزرگ "همدلی برای ایران همدل" بیش از ۱۰۷ هزار و ۳۱۹ پرس غذای گرم و سبد معیشتی به نیازمندان کرمانشاهی اهدا شده، گفت: این مواد غذایی با کمک سه میلیارد تومانی مردم خیر استان کرمانشاه خریداری و تامین شده است.

او با اشاره به اجرای رزمایش بزرگ "همدلی برای ایران همدل" برای اطعام و کمک به نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان، گفت: مردم خیر استان کرمانشاه در دو دهه ابتدایی ماه مبارک رمضان بیش از سه میلیارد تومان به این رزمایش اهدا کردند.

 رخصی ادامه داد: با این میزان کمک ۱۰۷ هزار و ۳۱۹ پرس غذای گرم و سبد معیشتی برای نیازمندان کرمانشاهی خریداری و در میان این خانوار‌ها توزیع شده است.

رخصی افزود: از این میزان بیش از ۸۱ هزار پرس غذای گرم بوده که براساس دستور العمل‌های بهداشتی در حدود ۳۰ آشپزخانه مهدوی این نهاد طبخ شده است.

او ادامه داد: همچنین بیش از پنج میلیارد و ۷۷۲ میلیون تومان از کمک‌های مردمی نیز به خرید و تامین ۲۶ هزار و ۲۷۷ سبد معیشتی که حاوی اقلام غذایی همچون برنج، روغن، ماکارونی، سویا و .. بوده اختصاص داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه همچنان جمع آوری کمک‌های مردمی در رزمایش ایران همدل، ادامه دارد، افزود: واریز کمک‌های نقدی به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی نیز از راه‌های مشارکت خیران نیک اندیش در رزمایش ایران همدل است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.