نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: خدمت به مردم بالاترین ارزش دینی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  آیت الله مصطفی علما عصر امروز یکشنبه در آئین توزیع ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی و معیشتی که به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، خدمت به مردم را بالاترین ارزش دینی دانست و گفت: بر این اساس ضروری است از همه ظرفیت‌های موجود برای خدمت به مردم استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: هرکس که در امر کمک به محرومان جامعه مشارکت کند از اجر و پاداش دنیوی و اخروی در پیشگاه خداوند برخوردار خواهد شد.

او بیان کرد: خدمت به مردم مطابق روایات و احادیث و همچنین از دیدگاه ائمه و معصومین (ع) از زیباترین و ارزشمندترین کارها نزد خداوند متعال است.

آیت الله علما گفت: کار خیر آثار و نتایج بسیاری دارد لذا از آنچه خدا به انسان رزق داده می‌تواند انفاق کند.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر حفظ روحیه خدمت و تداوم کمک‌های مومنانه در تمام ایام سال، اظهار داشت: همانطور که امام خمینی (ره) تاکید داشتند هیچ مستحبی بالاتر از رسیدگی به ضعفا و فقرا نیست.

او همچنین به سخنانی از آیت الله بهجت در خصوص انجام کار خیر اشاره کرد و گفت: همانطور که ایشان فرمودند توفیق، توفیق زاست و اگر کار الهی باشد نسل به نسل ادامه خواهد داشت.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.