مدیر کانال تلگرامی توهین کننده و عامل تشویش کننده اذهان عمومی در خمین دستگیر شد.

  سرهنگ بهزاد فکوری فرمانده انتظامی شهرستان خمین در گفت و گو با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  از شناسایی و دستگیری مدیر کانال تلگرامی و عامل تشویش اذهان عمومی در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فکوری افزود: پلیس فتا در پی پایش‌های انجام شده فعالیت کانالی که اقدام به نشر مطالب موهن و توهین آمیز علیه نظام مقدس اسلامی، تشویش اذهان عمومی و دعوت از افراد برای اخلال در نظم عمومی کرده بود را مشاهده کرد.

او اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی، اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری گرداننده این کانال را آغاز و در مراحل تحقیقات این فرد را در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به اینکه مدیر این کانال تلگرامی در ابتدا منکر هر اتهام بود و پس از مواجهه با مستندات پلیس، سرانجام به بزه ارتکابی اعتراف کرد، بیان کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

او ادامه داد: برخورد پلیس با افرادی که با راه اندازی گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی، اقدام به انتشار انواع مطالب توهین آمیز و تشویش اذهان افراد جامعه می‌کنند قاطع است.

سرهنگ فکوری تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده جرایم مشابه یا سایر جرایم رایانه‌ای در فضای مجازی، موضوع را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir یا سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن با مجرمان برخورد قانونی شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی
۱۷:۲۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام علیکم
پلیس فتا هم ور نمی داره تلفن