مهم‌ترین حوادث امروز بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست وهفتم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۲۷۴ کیلو تریاک و ۱۹۸ کیلو حشیش در "نایین

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان "نایین اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "تبریز" استان " آذربایجان شرقی" خبری مبنی بر اینکه سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای به استان "اصفهان" می‌باشند را اعلام کردند که بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان"نایین" وارد عمل شدند.

او افزود: با اشراف اطلاعاتی و هدایت عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "تبریز"، ۲ کامیون بنز متعلق به سوداگران مرگ شناسایی و در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نایین" متوقف شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این کامیون‌ها ۲ محموله افیونی شامل ۲۷۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و ۱۹۸ کیلو حشیش کشف شد.

سرهنگ کاکاوند اظهار داشت: در این عملیات، ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "نایین خاطر نشان کرد: برخورد قاطع و قانونی پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و هرگز اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.
 

دستگیری ۲ مخل نظم و آسایش شهروندان اصفهانی

سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه ۲ نفر با اقداماتی مانند عربده کشی، قدرت نمایی با سلاح فرد باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شده اند، دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی و هماهنگی قضائی یک اکیپ از ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند و هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با اینگونه موارد با آن‌ها درگیر نشوید و در اسرع وقت با پلیس تماس و موضوع را اعلام کنید.
 

توقیف محموله لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق

سرهنگ" کامران ریاحی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود از دپوی محموله‌ای از لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در یکی از انبار‌های سطح شهر اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از اخذ مجوز از مقام قضائی به همراه نمایندگان معاونت غذا و دارو و بازرسی اتاق اصناف از انبار مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات ۷ هزار و ۴۴۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته که فاقد مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند، کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه مالک اصلی محموله قاچاق، دستگیر و همراه با پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
 

کشف ۴۷ دستگاه "ماینر" استخراج ارز دیجیتال در فلاورجان

سرهنگ "حسین ابراهیمی اظهار داشت: پس از دریافت خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در صحرای یکی از محله‌های شهرستان "فلاورجان"، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۴ با هماهنگی قضائی در محل‌های اعلامی حاضر و در بازرسی بعمل آمده ۴۷ دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف کردند.

سرهنگ ابراهیمی با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این رابطه تصریح کرد: بنا به اظهارات کارشناسان، ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرپرست انتظامی شهرستان فلاورجان تاکید کرد: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

جاساز ۱۹ کیلو تریاک در اگزوز لیفان

سرهنگ "صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری لیفان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که در اگزوز خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.


انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار