مدیرکل بنادر و دریاوردی استان خوزستان ضمن گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: عرصه ارتباطات بستری مناسب برای شکوفایی مبادلات بازرگانی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، از تلاش‌های بی وقفه نیرو‌های روابط عمومی در برقراری ارتباط بین مخاطبین و سازمان تشکر کرد و گفت: در هر دوره از تاریخ یکی از شیوه‌های ارتباط بین ملت‌های مختلف جهان، بستری را برای تبادل تجاری و داد و ستد فرهنگی فراهم می‌کرد.

او افزود: جاده کهن ابریشم یکی از مصادیق روشن این ارتباطات در دوران گذشته بود که علاوه بر داد و ستد‌های بازرگانی موجب انتقال فرهنگی نیز شد و امروزه بستر ارتباطات الکترونیکی از مهم‌ترین شاهراه‌های ارتباطی جهان است و روابط عمومی‌ها با اتکا به دانش و تخصص خود می‌توانند از آن برای گسترش فرصت‌های بازرگانی بهره ببرند.

دریس با اشاره به اهمیت و نقش بازرگانی دریایی و مبادلات حجم قابل توجهی از کالا‌ها در بستر دریا بیان کرد: گرچه مبادلات بازرگانی دریایی بیش از گذشته اهمیت خود را حفظ کرده، اما ظهور و گسترش ارتباطات الکترونیکی و فضای مجازی موجب شده ارتباطات در جهان امروز دیگرگون شده و شکل تازه‌ای به خود بگیرد و نقش روابط عمومی و کارشناسان حوزه ارتباطات را برجسته کند.

این مقام مسئول که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در جمع نیرو‌های روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان سخن می‌گفت، بر تخصص‌گرایی و بهره گیری از دانش حرفه‌ای روابط عمومی تاکید و اظهار داشت: امروزه می‌توان از عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای رونق بیشتر مبادلات بازرگانی و افزایش سطح آن بیشتر و بهتر بهره گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.