مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: سازمان‌های امروزی برای بقا نیازمند آگهی یابی و آگاهی دهی و تولید و نشر دانش هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی را صادر نمود.

در متن این پیام آمده است؛

بدون شک جهان امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگهی بخشی و شفافیت است و همه ابزار‌ها و دانش بشری برای رسیدن بیشتر به این ۲ عنصر مهم به کار گرفته می‌شود و سازمان‌های امروزی برای بقا نیازمند آگهی یابی و آگاهی دهی و تولید و نشر دانش هستند.

امروزه همه دنیا به واسطه حضور کرونا، ویروسی ناشناخته در زندگی و لزوم رعایت اصول بهداشتی و لزوم تغییر رویه ارتباطات در تمام دنیا مسیری تازه و پویا برای همه ما پیش رو گذاشت که لازمه این ارتباطات پویا هم افزایی و همگرایی و مشارکت فعالانه و دلسوزانه کارکنان شرکت مخابرات ایران و تلاش برای ایجاد شبکه‌ای مطلوب و پایدار برای ارائه بهترین خدمات در زمینه ارتباطی فراگیر است.

در این رابطه تمرکز همکاران ما در مخابرات، توسعه زیرساخت ها، ارتقای برند و ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی مطلوب به مردم شریف در خط مقدم ارتباطات است که گام‌های مؤثر و اقدامات مهمی در این زمینه علیرغم وجود محدودیت‌ها داشتیم که ان شاءالله شاهد به ثمر رسیدن این اقدامات باشیم.

سازمان‌ها و شرکت ها، روابط عمومی را بعنوان مدیریت افکار عمومی قلمداد می‌کنند و با در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز مسیر شفافیت و اطلاع رسانی را هموارتر می‌کنند.

این جانب ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به کلیه همکاران و خانواده بزرگ عرصه ارتباطات که در رابطه اهداف شرکت مخابرات ایران برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند و همچنین همه فعالان حوزه روابط عمومی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.