محسنی بندپی به مناسبت روز جهانی روابط عمومی پیام تبریکی ارسال کرد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران ضمن تبریک به مناسبت روز روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی و رسانه‌ها به عنوان خط مقدم این جنگ باید با هوشیاری خود امید، اعتماد و نشاط را در جامعه تزریق کنند.

وی افزود: روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه در تقویم ملی ایرانیان به نام روز روابط عمومی و ارتباطات مزین شده و روزی است که به همت بسیاری از دست اندرکاران حوزه رسانه و روابط عمومی دارای اهمیت و ارزش والایی است.

بندپی گفت: روابط عمومی‌ها با ایفای نقش خطیر داده پردازی در این عرصه پیوند مستحکمی را میان اهداف سازمانی با نیاز‌ها و مطالبات بیرونی برقرار می‌کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های دولتی این تکلیف را دارند که با بها دادن و توجه به ظرفیت روابط عمومی‌ها بستر لازم برای تحقق اهداف تعیین شده در این حوزه را فراهم کنند.

استاندار تهران بیان کرد: کنشگران و تلاشگران عرصه روابط عمومی و رسانه نقش بسیار با اهمیتی در این بین داشته و می‌توانند با تحلیل اهداف دشمن شرایط مؤثر بسیاری را فراهم کنند که شاهد تعمیم امید نشاط و پویایی در جامعه باشیم. بر این اساس وجود سرمایه‌ها و ظرفیت‌های بالا در حوزه رسانه‌ها می‌تواند نقش قابل توجهی را در این وظایف در فضای مجازی و عمومی ایفا کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار