روابط عمومی با اطلاع رسانی مخاطبین را در تصمیم گیری یاری می‌نمایند

رئیس  اداره آموزش و پرورش بستان گفت: روابط عمومی با اطلاع رسانی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیاز‌های مخاطبین، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری یاری می‌نمایند.

صبیح ساعدی رئیس  اداره آموزش و پرورش بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی است.

او بیان داشت: خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند قابل تقدیر است.

ساعدی افزود: شکی نیست مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی و اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبین، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می نمایند و ما نیز قدردان این تلاش حرفه ای و حساس روابط عمومی ها هستیم.

ئیس  اداره آموزش و پرورش بستان  تصریح کرد: در سال جهش تولید؛ اینجانب ضمن تبریک روز ملی روابط عمومی و ارتباطات به همه مدیران و پرسنل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه بخش بستان، توفیق روزافزون همه این عزیزان را جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه باریتعالی مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.