فرماندار بندر ماهشهر گفت: موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته هست.

محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه ي عرصه‌ها پیشتاز هست، دوچندان شده هست به گونه اي که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته هست.

او افزود: نگاه هوشمندانه به مسایل و رخدادها، کمک به تصميم‌گيري مديران در جهت شناخت دوسویه افكارعمومی در راستای اهداف سازمانی و پیاده سازی سیاست ها و استراتژی دولت و نظام از جمله راهبردهای مهم روابط عمومی است که نقش این قشر را دوچندان می کند.

بیرانوند بیان داشت: نامگذاری روز ۲۷ ارديبهشت ماه به نام روز روابط عمومی و ارتباطات فرصتی است برای یادآوری و بیان حقایق و توجه ویژه به شفاف سازی و همچنین برقراری عدالت اطلاع رسانی در جامعه و در نهایت رضایتمندی شهروندان محسوب می شود.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: اینجانب، با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی،به تمامی فعالین این عرصه، تلاش بی شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امید آن دارم با تعهد، مسئولیت پذیری ورعایت اخلاق حرفه ای کارکنان روابط عمومی در تمامی سازمان ها به ویژه مدیران و کارکنان خدوم روابط عمومی های دستگاه ها و ادارات شهرستان بندر ماهشهر، این خستگی ناپذیران عرصه های فرهنگی شاهدارتقاء سطح تعامل سازمان ها با مردم ورسانه ها باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.