امام جمعه ریگان گفت:غربی‌ها در آزمون مدیریتی کرونا شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی خطیب جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به شناور لجستیکی وپشتیبانی کنارک که در یک تمرین دریایی و بر اثر اشتباه محاسباتی هدف موشک ناو قرار گرفت، گفت:در این حادثه متاسفانه ۱۹نفر به فیض شهادت نائل شدند.

او بیان داشت :دشمن به دنبال تبلیغات رسانه‌ای خود به دنبال آن بود که بگوید ناو جماران مربوط به سپاه پاسداران است که شناور کنارک ارتش جمهوری اسلامی را مورد اصابت قرار داده است.

امام جمعه ریگان عنوان کرد:امپراطوری استکبار به دنبال آن بود بین سپاه وارتش جنگ وجدالی راه بیندازد احمق‌ها نمی‌دانند سپاه پاسداران ناو جنگی ندارد و خرید و ساخت و نگهداری ناو در برنامه این نهاد نیست و در حیطه ماموریت‌های ارتش جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی ابراز کرد: نیروی دریایی ارتش به فرموده رهبر معظم انقلاب یک نیروی راهبردی است که ماموریت آن پاسداری ومرزبانی از مرز‌های آبی ایران اسلامی تا هزاران کیلومتر آن سوی مرز‌ها است.

او بیان داشت:کروکور باد چشم وگوش دشمنی که نتواند ببیند وبشنود که قدرتمند‌ترین نیروی دریایی منطقه که متکی به دانش بومی ودارای کمترین اشتباهات می باشد ، نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه ریگان بیان داشت:استکبار جهانی که سانحه کنارک را در بوق وکرنا می‌کند وبه دنبال جنگ روانی این نهاد‌های امنیتی است بگوید آیا شما در رزمایش‌ها وتمرین‌های حوادث  این چنین نداشته اید چرا حوادث کشور خود را مخفی می‌کنید.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه ارتش انگلیس اخیرا اعلام کرده در سال‌های گذشته ۱۴۳نفر از نیروهایش در رزمایش‌ها کشته شده اند افزود: امریکا که با ۸۱۲میلیارد دلار خودش را بزرگترین ارتش جهانی می‌داند که دروغ هم می‌گوید در سال ۲۰۱۹تعداد ۹۰نفر از نیرو‌های خود را در سوانح مختلف از دست داده است .

او به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با اعضای ستاد مدیریت کرونا اشاره کرد و گفت: معظم له بار دیگر از کادر بهداشت ودرمان وخدمات مدیران در سطوح مختلف وگرو‌های جهادی ومردمی وسایر دستگا‌های کشور در این ایام تشکر کردند .

امام جمعه ریگان  با اشاره به اینکه در این آزمون ویروس کرونا شکست‌هایی برای غربی‌ها رقم خورد تصریح کرد: غربی‌ها در توان مدیریتی شان شکست خوردند همچنین در بعد اجتماعی که هرج ومرج به وجود آمد و شهر‌ها ناآرام شد هم شکست خوردند .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار