امام جمعه رودبار جنوب گفت: این شهرستان از شهر‌های کم خطر نام برده شده و به این معناست که همه باید کمک کنند با همکاری و رعایت نکات بهداشتی وضعیت سفید را در مبارزه با کرونا حفظ کنند.

ضرورت همکاری برای حفظ  وضعیت سفید رودبار جنوب در مبارزه با کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام عباس ‌گروهی امام جمعه شهرستان رودبار جنوب در خطبه های نماز جمعه امروز نوزدهم اردیبهشت ماه این شهرستان گفت: حضرت علی (ع) در جواب افراد مختلفی که به ایشان مراجعه کرده بودند و مشکلات خود را مطرح کرده بودند فرمودند دوای درد‌های شما استغفار از گناهان است.

او در ادامه گفت: پیامبر( ص) فرمودند بهترین دعا و عبادت استغفار است و رمضان بهترین ماه و استغفار بهترین دعا و عبادت است که باید از این فرصت حداکثر استفاده را ببریم؛ لذا در ماه مبارک رمضان استغفار بسیار سفارش شده است.

امام جمعه رودبار جنوب گفت: بر اساس معیار‌ها و ملاک‌های ستادملی مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان ما امکان برگزاری نماز جمعه فراهم شده و این نعمت بسیار بزرگی است که دوباره می‌توانیم با رعایت نکات بهداشتی نماز جمعه و نماز جماعت بخوانیم.

او تصریح کرد: اگر بخواهیم نعمت معنوی نماز جمعه و جماعت در شهرستان ما برقرار باشد باید حتما به توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا عمل کنیم.

حجت الاسلام ‌گروهی با تبریک میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام به اهمیت تقوا در کلام امام حسن مجتبی علیه السلام پرداخت و تاکید کرد در طول تاریخ افرادی که اهل تقوا بودند عزت و شرافت داشتند و در بین مومنین محبوب بودند.

او در ادامه افزود: رهبر انقلاب در مورد شب‌های قدر توصیه دارند که شب قدر فرصتی برای عذرخواهی و مغفرت از درگاه الهی است.

امام جمعه رودبار جنوب گفت: شهرستان رودبار از شهر‌های کم خطر نام برده شده، و این به معنای این است که همه باید کمک کنند با همدلی و همکاری و رعایت نکات بهداشتی وضعیت سفید شهرستان را در مبارزه با کرونا حفظ کنند و با مسئولین بهداشت نهایت همکاری را داشته باشند.

او بیان کرد: بر اساس احادیث اهل بیت علیهم السلام بلا  برای مومنین مایه امتحان است و کشور ما به لطف خدا از این از این امتحان سربلند بیرون امد، دیدیم که چطور پرسنل بهداشت و نیرو‌های مسلح ما در کنار مردم بودند و اوج همدلی در این مدت شاهد بودیم.

امسال ما در شهرستان دو مشکل اساسی داشتیم یکی کرونا که بسیار به اقتصاد ما ضربه زد و دیگری سیل ، تمام هستی مردم ما کشاورزی است که بسیاری از آن در سیل از بین رفت ، این قیمت فعلی محصولات کشاورزی جوابگوی خرج و مشکلات مردم ما نیست، از همه کسانی که دست اندر کار هستند مسئولین محترم خواهش می‌کنیم به فریاد مردم برسند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار