معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان از آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی با توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در ریگان خبر داد.

سرهنگ سیاوش مسلمی امروز در سفر به شهرستان ریگان  در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) به منظور کمک مومنانه، ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان ریگان در حال توزیع  است. 

او افزود: مرحله اول رزمایش در شهرستان ریگان با توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در این شهرستان به همت ناحیه مقاومت سپاه شهرستان انجام شد. 

سرهنگ مسلمی بیان کرد: بعد از میلاد امام حسن مجتبی (ع )  نیز مرحله دیگری از کمک مومنانه را در شهرستان ریگان خواهیم داشت که در این مرحله به همت بسیج مستضعفین و سپاه ثارالله استان کرمان، بیش از هزار بسته معیشتی در ریگان توزیع خواهد شد. 

 او افزود: رزمایش مومنانه و مواسات تا پایان ماه مبارک رمضان در استان کرمان ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی، امام جمعه ریگان نیز در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کمک مومنانه و مواسات در شهرستان ریگان، گفت: بخشی از این رزمایش به همت بسیج و سپاه شهرستان و بخشی از آن به همت خیران، نهاد نماز جمعه و دستگاهای اجرایی شهرستان برگزار می شود. 

او افزود: تا کنون ۱۸۰ میلیون ریال از خیران، دستگاهای اجرایی و ستاد نماز جمعه در قالب طرح رزمایش مواسات جمع آوری شده است. 

حجت الاسلام رنجبر بیان داشت: در این رزمایش، کمک های جمع آوری شده بین افراد نیازمند و افرادی که از بیماری کرونا آسیب دیده اند، توزیع می شود. 

 او افزود: امید است با همکاری مردم، خیران، دستگاهای اجرایی و سپاه شهرستان، قدم های موثری در راستای کمک به محرومان برداریم.

 انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۴۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خداخیرشان بده
آخرین اخبار