تهیه کننده سینما گفت: نمایندگان جدیدی که می‌خواهند به مجلس بروند باید جلوی فساد را بگیرند.

عبدالله اسفندیاری تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خواسته اش از نمایندگان مجلس یازدهم،گفت: در راس همه خواسته‌ها که منشا گرفتاری‌ها و معضلات بسیاری شده، جلوگیری و مبارزه با فساد است. متاسفانه پول در حال از بین بردن همه چیز و تنها معیار ارزش‌ها شده است و این بسیار فاجعه آمیز خواهد بود.

این‌تهیه کننده گفت: واقعا باید خجالت کشید که هرکجا نگاه می‌کنید در حال سوء استفاده هستند، سینما هم به تبع آن‌ها، سوء استفاده‌های بزرگی در آن اتفاق افتاده و باعث شده عده زیادی زیر فشار ناشی از آن له شوند.

او ادامه داد: به عنوان نمونه بازار طلا و ارز در مقابل بورس آن هم با گران کردن، در حال رقابت هستند انگار ناف بسیاری را با سوء استفاده از موقعیت و مسئولیت  بریدند.

اسفندیاری بیان کرد: واقعا این‌ حجم از دورویی و خیانت حیرت انگیز است و نمی‌دانم باید به چه کسی و کجا اعتماد کرد و چطور باید جلوی آن را گرفت.

تهیه کننده  فیلم «نرگس مست» بیان کرد: مسئولان و دستندرکاران بدون گرفتن ژست، شعار سردادن، ادعا و تظاهر به ایمان، باید مشکلات مردم را حل کنند در غیر اینصورت سرعت فساد بیشتر و همه گیرتر خواهد شد.

اسفندیاری گفت: به جایی رسیدیم که دوست داریم از دست یک سری افراد به غار پناه ببریم تا حداقل، چشممان به فساد‌های گوناگون نخورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار