دختران و پسران کاراته کای کرمانی در سبک‌های کنترلیِ نخستین دوره مسابقات کاتای مجازی کشور به صورت جداگانه بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستادند.

احمد امیری، رئیس هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: نخستین دوره مسابقات کاتای مجازی کشور به همت فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با شرکت کاراته کا‌هایی از سراسر کشور برگزار شد.

او با اعلام اینکه ورزشکاران می‌بایست فیلم کاتای خود را در سایت فدراسیون بارگذاری می‌کردند، افزود: در نهایت پس از چند مرحله، اسامی نفرات برتر از سوی سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته اعلام شد.

 

امیری تصریح کرد: در پایان این رقابت‌های مجازی، کرمان در بخش پسران کنترلی با یک طلا، دو نقره و یک برنز بر سکوی سوم مسابقات ایستاد.


او بیان داشت: در بخش دختران کنترلی نیز کرمان با دو طلا و یک برنز به مقام سوم دست یافت.

 

رئیس هیئت کاراته استان کرمان گفت: در رده بندى استان‌ها و در مجموع دختران و پسران، کرمان با سه طلا، دو نقره و دو برنز در جایگاه هفتم کشور ایستاد.

امیری افزود: بدین ترتیب، در بخش پسران مهدى رضایى، پویا حبیبى، امیرحسن معین الدینى و ابوالفضل شیخ شعاعى و در بخش دختران یسنا طالبى زاده، زهرا سردارى و بنفشه بهرام بیگى به مربیگری مسعود دانشور، ناصر یعقوبی، مصطفى پورجلالی، مهدى شجاعی، حمید طالبی زاده، رضامکى آبادى و خانم ابوالهادى در این مسابقات مجازی خوش درخشیدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار