سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از آغاز اپیدمی ویروس کرونا درخوزستان تاکنون، بیش از ۱۳ هزار خوزستانی از مشاوره تلفنی از طریق سامانه ۳۰۴۰ بهره‌مند شدند.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۴ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شده است گفت: از زمان آغاز اپیدمی در استان همکاران ما در حوزه معاونت بهداشت بیش از ۱۳ هزار و ۴۶۱ مورد مشاوره روان شناسی به مردم از طریق سامانه ۴۰۳۰ ارائه دادند.

او افزود: همکاران ما تاکنون علاوه بر پاسخگویی و رسیدگی به بیش از ۴ هزار و ۱۵۱ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۹۰، بیش از ۹۷ مورد مداخله سوگ برای بازماندگان افراد متوفی نیز ارائه کردند.

احسان پور بیان داشت: پیگیری فعال بیماران و کنترل دقیق مبتلایان به این ویروس، تلاش در جهت شناسایی افراد بدون علامت با افزایش ظرفیت آزمایشگاه‌های تشخیصی و تقویت ظرفیت‌های بهداشتی با هدف کنترل انتشار بیماری از اهم اقدامات فعالانه دانشگاه است که طی چند روز گذشته به کانون فعالیت دانشگاه علوم پزشکی تبدیل شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: بر همین اساس امشب جلسه دانشگاهی مدیریت بیماری کرونا از ساعت ۲۲ در محل حوزه ریاست دانشگاه جهت بررسی کارشناسی گستردگی بیماری و اثربخشی دستورالعمل استانی جدید، تقویت راهکار‌های کنترل بیماری و هماهنگی بین بخشی برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.