به دنبال حضور گسترده ایثارگران استان در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه و دستگیری از نیازمندان جامعه، ایثارگران کنگاوری مبلغ بیست میلیون تومان به این رزمایش کمک کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت الاسلام وال مسلمین هادی عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه ضمن اشاره به کمک‌های جامعه ایثارگری در سطح استان به‌ویژه کمک ۲۰ میلیون تومانی ایثارگران شهرستان کنگاور گفت : مردم ایران اسلامی خاصه جامعه ایثارگری در طی این ۴۰ سال به‌خوبی نشان داده است که همیشه در روز‌های خطر مدافع ارزش‌های نظام و پاسدار امانت‌های گران‌بهای شهداست.

او گفت : ایثارگران عزیز و خانواده‌های گران‌قدر شهدا در همه عرصه‌ها ثابت کرده‌اند که با همان روحیه ایثارگری دوران دفاع مقدس، همچنان درصحنه‌های مختلف این انقلاب الهی حضور دارد.

او افزود: به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شرکت همه آحاد مردم در رزمایش همدلی ایثارگران و خادمان شهدا در بنیاد استان احساس وظیفه کرده و با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی به یاری هم‌وطنان نیازمند خود شتافتند.

مسئول بنیاد کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر کمک‌های جامعه ایثارگری، بالغ‌بر یک صدو شصت میلیون ریال از سوی خادمین شهدا در ادارات بنیاد استان به این امر خداپسندانه اختصاص داده‌شده است که به ترتیب مبلغ یک‌صد میلیون ریال از سوی همکاران بنیاد کنگاور، سی‌وشش میلیون ریال کارکنان بنیاد صحنه، چهارده میلیون ریال کارکنان بنیاد روانسر، پنج میلیون ریال کارکنان شهرستان دالاهو و سه میلیون و پانصد هزار ریال مربوط به کارکنان بنیاد شهرستان ثلاث باباجانی بوده است.

حجت‌الاسلام عسگری افزود: همچنین کمک‌های غیر نقدی بسیاری از قبیل ماسک، برنج، روغن، رب گوجه و دیگر اقلام از سوی ایثارگران و کارکنان بنیاد به این امر نیک اختصاص داده‌شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.