مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از راه اندازی پویش ختم قرآن کریم به نیابت از شهدا همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه  بیان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال برنامه معنوی ختم گروهی قرآن کریم با راه اندازی پویش مردمی تحت عنوان" بهار قرآن با شهدا"در کرمانشاه و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود و در این طرح هر نفر به نیابت از یک شهید یک جزء و یا بخش هایی از قرآن کریم را تلاوت خواهد کرد.

عسگری افزود: این طرح با شعار قرآن در خانه و با هدف مشارکت دادن عموم مردم در ختم جمعی قرآن کریم به ویژه در بین خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان کرمانشاه و هدیه به روح مطهر شهدای گرانقدر برگزار می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه اضافه کرد: به دلیل حضور نداشتن مردم در مساجد و محافل ختم گروهی قرآن کریم در این روزهای کرونایی برای جلوگیری از شیوع بیماری، اجرای این نوع طرح‌ها سبب رشد معنوی، روحیه بخشی و تقرب بیشتر مردم نسبت به ارواح طیبه شهدا می شود.

عسگری هدف از راه اندازی این پویش را فراهم کردن شرایطی برای آشنایی جامعه با شهدا عنوان و ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این پویش شاهد آشنایی بیشتر جامعه به ویژه نسل جوان با شهدا و الگوپذیری از آنها از باشیم.

عسگری افزود: علاقمندان برای شرکت در این پویش می توانند از طریق تماس با ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محل سکونت خود و یا ثبت نام در سایت نوید شاهد اقدام کنند.

انتهای  پیام/ز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.