مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از برگزاری برنامه‌های قرآنی در بیمارستان‌های کرونایی کرمانشاه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام محمدصالحی  گفت: برنامه‌ها که شامل سخنرانی، تواشیح و قرائت قرآن به همراه مسابقه است در بیمارستان‌های فارابی و امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه رمضان فرصتی برای انس بیشتر با قرآن کریم است، از برگزاری این اقدام با هدف روحیه بخشی به کادر درمان و بیماران یاد کرد و افزود: این امر با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می‌شود.

صالحی زمان برگزاری این برنامه را قبل از اذان مغرب اعلام کرد و یادآور شد، هرساله شاهد برگزاری برنامه‌های قرآنی توسط این سازمان در مساجد و بقاع متبرکه در ماه مبارک بوده ایم که امسال این برنامه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا بدون حضور جمعیت برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با بیان اینکه طرح ضیافت الهی از ششم اردیبهشت تا چهارم خرداد برگزار می‌شود، یادآور شد، ۱۴ بقعه استان پذیرای این طرح در ۲ محور قرآنی و تعظیم شعائر و مناسبت‌های ماه رمضان است که بدون حضور جمعیت و به صورت زنده یا ضبط شده از شبکه استانی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام صالحی از توزیع سه هزار بسته غذایی در قالب رزمایش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان خبر داد و ادامه داد: این بسته‌ها با توجه به شرایط فعلی کشور از محل موقوفات برای نیازمندان تهیه و توزیع می‌شود.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.