مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه از توجه ویژه به محرومان و مدافعان سلامت در برنامه‌های امسال ماه مبارک رمضان صدا و سیمای مرکز کرمانشاه خبر داد.

توجه ویژه به محرومان و مدافعان سلامت در برنامه‌های امسال ماه مبارک رمضانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان گفت : در ماه بهار قرآن باید حرمت روزه داری حفظ شود و افراد جامعه با احیاء امر به معروف و نهی از منکر و رعایت شرایط آن به اجرای احکام اسلام و سلامت جامعه کمک کنند.

افشین امیری مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با تشریح گوشه‌ای از فعالیت‌های شبکه زاگرس گفت : صدا وسیمای مرکز کرمانشاه؛ امسال هم با نگاهی هنرمندانه و تولید برنامه‌های متناسب با ماه مبارک رمضان در سه حوزه صدا، سیما و خبر خواهد پرداخت.

افشین امیری ترویج فرهنگ دینی و حمایت ویژه از محرومان و نیازمندان جامعه، انعکاس فعالیت‌های حافظان سلامت در مقابله با شیوع بیماری کرونا، ایجاد فضای معنوی و نمایاندن فعالیت‌های مردمی و خیران را، از مهمترین موضوعات برنامه‌های تولیدی در این مرکز عنوان کرد.

کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های شعبه‌های قضائی در ماه مبارک رمضان گفت: شعبه ویژه در دادسرای عمومی برای رسیدگی به جرائم نظیر روزه خواری در نظر گرفته شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.