نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه شهرستان‌های استان باید از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار باشند، گفت : در نظام اسلامی خدمت‌کردن به مردم مهم و ارزشمند است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اصل فلسفه حکومت، خدمتگزاری به مردم است، گفت : بالاترین کار این است که به مردم خدمت کنیم، بنابراین حق مردم استان کرمانشاه این است که مسوولان نهایت توجه را برای رفع مشکلات استان داشته باشند.

او خواستار رفع مشکلات فاضلاب شهرستان هرسین شد و تاکید کرد هر چه سریعتر این مشکل حل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به ادغام شرکت‌های آبفا و آبفار در قالب طرح یکپارچه سازی، بر پایداری خدمات به شهروندان شهر‌ها و روستا‌ها تأکید کرد و گفت: با یکپارچه شدن شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی می‌توان گفت آحاد مشترکان استان تحت پوشش خدمات آب و بخش وسیعی نیز تحت پوشش خدمات جمع آوری فاضلاب این شرکت قرار دارند.

«علیرضا کاکایی» افزود: تلاش مجموعه آبفای استان بر این است که خدمات خود را به صورت بهینه و پایدار در هر دو بخش شهری و روستاییو در دو حوزه آب و فاضلاب ارتقا دهد و عموم مردم استان را از خدمات خود بهره‌مند سازد.

مدیرعامل آبفای استان افزود: به فراخور شرایط کنونی ناشی از شیوع بیماری کرونا، با افزایش تهیه و تولید محلول ضدعفونی آب ژاول در تصفیه خانه آب شهیدنظری کرمانشاه مازاد این محلول را به صورت کاملا رایگان در اختیار ادارات و همچنین نهاد‌ها و ارگان‌های دخیل در امر ضدعفونی معابر قرار دادیم تا در مبارزه با کرونا مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.